تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶

رئیسی برای تجلیل از کارگران به البرز سفر می‌کند

گفتنی است از استان البرز نیز یک واحد نمونه تولیدی و یک گروه کار نمونه و یک نفر نیز به عنوان کارگر نمونه کشوری انتخاب می‌شود.
کد خبر: ۶۳۲۷۳


به گزارش معاصر به نقل از مهر؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز از سفر رئیس جمهور به این استان به منظور شرکت در آیین تجلیل از کارگران در یک مجتمع تولیدی و صنعتی خبر داد.

عبدالله دارایی مهر با اعلام سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران به استان البرز اظهار کرد: حجت‌الاسلام رئیسی رئیس جمهور، امروز به منظور تکریم و پاسداشت کارگران، تجلیل و قدردانی از نخبگان جامعه کار و تولید کشور در یک مجتمع تولیدی و صنعتی در این استان حاضر و آئین تجلیل از کارگران نمونه، گروه‌های کار نمونه و واحدهای تولیدی صنعتی نمونه کشوری شرکت می‌کنند.

وی بیان کرد: سی و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید این بار با حضور ریاست جمهوری اسلامی ایران در استان البرز برگزار می‌شود که وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایشان را همراهی خواهند کرد و مورد استقبال خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و استاندار جناب آقای عبداللهی و آیت الله حسینی‌همدانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج قرار خواهند گرفت.

گفتنی است از استان البرز نیز یک واحد نمونه تولیدی و یک گروه کار نمونه و یک نفر نیز به عنوان کارگر نمونه کشوری انتخاب و با دریافت تندیس و لوح تقدیر از ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز