تهران ۱۴.۹۹° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴

همدان؛ مقصد امروز رییس جمهور

حجت الاسلام و المسلمین روحانی در بیست و یکمین سفر استانی خود، امروز سه شنبه ۳ شهریورماه ۹۴ به همدان سفر کرد.
کد خبر: ۶۷۵
اخبار معاصر:  رئیس جمهور ساعت 9/30 وارد فرودگاه همدان شد و پس از مراسم استقبال رسمی، وارد شهر همدان خواهد شد و در ورزشگاه تختی برای حاضرین سخنرانی می کند.

رئیس جمهور در ساعت 15 بعداز ظهر با علما، ایثارگران و برگزیدگان دیدار خواهد کرد.

ساعت 17 بعد ازظهر رئیس جمهور با سرمایه گذاران دیدار می کند که جمعی از آنها سرمایه گذاران همدانی مقیم در خارج از کشور هستند.

پس از این دیدار نوبت به بازدید یکی از پروژه های شهرستان همدان می رسد و شورای اداری نیز پس از این بازدید برگزار خواهد شد.

در این سفر که در دومین روز از هفته دولت انجام می شود، 21 طرح اقتصادی و عمرانی با هزار و 50 میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد و عملیات اجرایی 14 طرح هم با هزار و 800 میلیارد تومان آغاز می شود.

گفتنی است تعدادی از وزرا نیز در کنار ریاست جمهوری به استان همدان سفر می کنند که حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات در شهرستان تویسرکان، حمید چیت چیان در شهرستان رزن، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در شهرستان نهاوند، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در شهرستان کبودرآهنگ و بهار، حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور در شهرستان ملایر، مسعود سلطانی فر رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در شهرستان اسدآباد و اکبر ترکان دبیر شورای عالی مناطق آزاد در شهرستان فامنین حضور خواهند داشت.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، محمد حجتی وزیر جهاد کشاورزی، سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حجت الاسلام و المسلمین علی یونسی دستیار ویژه در امور اقوام و اقلیتهای دینی و مذهبی، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمد فروزنده و حسام الدین آشنا مشاورین رئیس جمهور و شهیندخت ملاوردی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در این سفر دکتر حسن روحانی را همراهی می کنند.

انتهای پیام/
انتهای پیام
منبع: شبکه خبر
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز