تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۱.۷۹°
۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰

۲۴۰ دستگاه کارت‌خوان از یک فروشنده لباس قاچاق کشف شد

در جریان این عملیات هم پلیس 817 میلیون تومان البسه قاچاق از این خودرو کشف کرده بود و در این عملیات هم یک نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.
کد خبر: ۶۷۶۱۶

 


رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین گفت: در عملیات نیروهای فراجا در شهرستان قزوین ۲۴۰ کارت‌خوان از فروشندگان البسه و پوشاک قاچاق در قزوین کشف و ضبط شد.

سرهنگ مهدی حاجیان راد، با اشاره به تلاش برخی قاچاقچیان لباس برای جولان در روزهای تابستان اظهار داشت: روز گذشته در عملیات نیروهای فراجا در شهرستان قزوین 240 کارت‌خوان از فروشنده البسه و پوشاک قاچاق در قزوین کشف و ضبط شده است.

وی اضافه کرد: به‌همراه این کارت‌خوان‌ها 270 دست لباس قاچاق هم که فاقد کد شناسه کالا و منشأ ترخیص گمرکی بود، کشف و ضبط شد که در این عملیات یک متهم هم دستگیر شد و این اموال کشف‌شده هم تحویل مقامات شد و پرونده هم به‌همراه متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی احاله شد.

حاجیان راد ادامه داد: 3 روز پیش هم مأموران پلیس تاکستان توانسته بودند در آزادراه قزوین ـ زنجان 1635 ثوب البسه قاچاق از یک خودروی سواری پژو405 کشف کنند که این کشف هم بعد از تعقیب و گریز و متوقف کردن خودروی حامل لباس‌های قاچاق به دست آمد.

وی یادآور شد: در جریان این عملیات هم پلیس 817 میلیون تومان البسه قاچاق از این خودرو کشف کرده بود و در این عملیات هم یک نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز