تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۵.۴°  بیشینه ۲۵.۹۹°
۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸

اسامی بازیکنان منتخب تیم ملی بسکتبال اعلام شد

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران اسامی ۲۴ بازیکن منتخب خود را اعلام کرد.
کد خبر: ۶۷۸۵۶

اسامی بازیکنان منتخب تیم ملی بسکتبال اعلام شد

 

به گزارش معاصر,هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران فهرست اولیه این تیم را با ۲۴ بازیکن به شرح زیر اعلام کرد:

متین آقاجانپور، جلال آقامیری، حسن علی‌اکبری، محمد امینی، محسن عسگری‌نیا، پارسا فلاح، آرون گرامی‌پور، امیرعلی قلی‌زاده، پیتر گریگوریان، حامد حدادی، پویان جلال‌پور، محمد جمشیدی، ارسلان کاظمی، سجاد مشایخی، رسول مظفری، سجاد پذیرفته، محمدمهدی رحیمی، نوید رضایی‌فر، محمد شهریان، محمد ترابی، سینا واحدی، بهنام یخچالی، امیرحسین یازرلو و نصرت یازرلو.

ملی‌پوشان بسکتبال ایران خود را آماده حضور در جام‌جهانی و بازی‌های آسیایی‌ها هانگژو می‌کنند. شاگردان دمیر ۲۵ تیرماه کمپ تمرینی خود را در ترکیه برپا خواهند کرد و بعد از آن راهی لبنان می‌شوند تا با تیم ملی این کشور دیداری دوستانه‌ را برگزار کنند. ملی‌پوشان کشورمان بعد از این دیدارها، ۵ مرداد به تهران باز خواهند گشت تا ادامه برنامه‌های خود را دنبال کنند. در ادامه نیز شاگردان دمیر راهی مسکو می‌شوند تا در روزهای ۱۶ و ۱۸ مرداد به مصاف تیم ملی روسیه بروند.

جام‌جهانی بسکتبال ۲۰۲۳ از ۳ تا ۱۹ شهریور به میزبانی ۳ کشور ژاپن، فیلیپین و اندونزی برگزار خواهد شد که طی آن آسمان‌خراش‌های ایرانی باید چهارم شهریور به مصاف برزیل بروند و دو روز بعد یعنی ششم همین ماه رودرروی ساحل عاج قرار بگیرند. آخرین بازی ایران در این مرحله ۸ شهریور خواهد بود که طی آن ملی‌پوشان کشورمان برابر اسپانیا صف‌آرایی خواهند کرد. بعد از این رویداد آسمانخراش‌های ایرانی آماده حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو خواهند شد.

 

انتهای پیام
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز