تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۵.۴°  بیشینه ۲۵.۹۹°
۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵

دستگیری متخلف شکار در دشت برم کازرون به همراه ۵ قلاده سگ شکاری

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کازرون از دستگیری متخلف شکار در منطقه دشت برم این شهرستان خبر داد و بیان داشت : این شکارچی متخلف به همراه ۵ سگ شکاری اقدام به شکار ۹ تشی کرده است.
کد خبر: ۶۸۵۹۹

دستگیری متخلف شکار در دشت برم کازرون به همراه 5 قلاده سگ شکاری

 

به گزارش معاصر از روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط زیست فارس محمد امین بیرامی،سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کازرون با تشریح اقدامات انجام شده اضافه کرد: خودروی شکارچی متخلف توقیف شده و با تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی موارد دنبال می شود.

این مقام مسوول در ادامه به برخی باورهای نادرست پیرامون گونه حیات وحش تشی اشاره کرد و گفت: بر اساس این باور های غلط برخی باور دارند گوشت تشی برای ریه خوب است و چربی‌اش را برای درمان مفاصل استفاده می‌کنند، برخی هم می‌گویند گوشت تشی طعم خوبی دارد و برای تغذیه از آن استفاده می‌کنند همه این باورهای غلط دست آویزی برای کشتار حیوان تشی شده است.

 

دستگیری متخلف شکار در دشت برم کازرون به همراه 5 قلاده سگ شکاری

بیرامی در ادامه خواستار فرهنگ سازی در بین خانواده ها برای حفاظت از حیات وحش شد و گفت: با آموزش‌هایی که مردم دیده‌اند شرایط بسیار بهتر شده با این حال همچنان در برخی مناطق مردم باور‌های خرافی خودشان را دارند و امیدواریم با آموزش های بیشتر در این راستا از چنین اقداماتی پیشگیری نماییم.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز