تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۵.۴°  بیشینه ۲۵.۹۹°
۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱

آمار بازی بسکتبال ایران - لبنان

حامد حدادی در آخرین بازی خود برای تیم ملی، به عنوان بهترین بازیکن ایران انتخاب شد.
کد خبر: ۷۰۶۶۴

آمار بازی بسکتبال ایران - لبنان

 

به گزارش معاصر، تیم ملی بسکتبال ایران در آخرین بازی خود از جام جهانی ۲۰۲۳، با نتیجه ۸۱ - ۷۳ مقابل لبنان شکست خورد تا با ۵ شکست متوالی، به کار خود در این رقابت‌ها پایان دهد. 

در این دیدار شاگردان هاکان دمیر ۳۶ ریباند (۲۷ دفاع و ۹ حمله) را مقابل ۳۸ ریباند (۲۹ دفاع و ۹ حمله) شاگردان جاد الحاج به ثبت رساندند تا در این زمینه، عرصه را به حریف آسیایی خود باخته باشند.

در سایر آمارها چون اشتباهات تیمی و انفرادی، ضد حملات و موج دوم حملات اما برتری از آن تیم ملی ایران بود. شاگردان دمیر در این سه فاکتور به ترتیب ۱۷-۱۵، ۱۲-۱۱ و ۶-۵ به حریف خود برتری داشتند.

نقطه قوت لبنانی‌ها در این دیدار ام آمار خوب در پرتاب‌های سه امتیازی بود. شاگردان جاد الحاج در پرتاب‌های سه امتیازی موفقیت ۳۹ درصدی داشتند و این در حالی بود که ایران، موفقیت ۲۴ درصدی را در این زمینه ثبت کرد. در پرتاب‌های دو امتیازی و خطاها اما ایران به ترتیب ۴۸-۴۶ و ۹۵-۷۴ به لبنان برتری داشت که برای کسب پیروزی کافی نبود.

در انتهای این دیدار «وائل اراکج» پوینت گارد تیم ملی لبنان با کسب ۲۱ امتیاز و  ثبت ۳ ریباند و ۷ پاس گل، تاثیرگذاری ۲۶ را به ثبت رساند تا بهترین بازیکن زمین شود.

حامد حدادی هم در آخرین بازی خود برای تیم ملی، با تاثیرگذاری ۲۲ بهترین بازیکن ایران شد. او در این دیدار ۱۴ امتیاز، ۸ ریباند، ۲ پاس گل و ۳ بلاک را به ثبت رساند. امتیاز آورترین بازیکن ایران در این بازی اما محمد امینی با کسب ۲۲ امتیاز بود.

 

انتهای پیام
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز