تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۱۷.۷۹°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
همسو با مسئولیت اجتماعی صنعت نفت انجام شد

توزیع ۳ هزار بسته نوشت‌افزار در مدارس از سوی شرکت نفت و گاز آغاجاری

۳ هزار بسته کمک‌آموزشی به نمایندگان شهرستان‌های مجاور تأسیسات شرکت نفت و گاز آغاجاری برای توزیع بین دانش‌آموزان کم‌بضاعت تحویل داده شد.
کد خبر: ۷۱۴۳۴

به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، مسعود زیدونی، رئیس روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری گفت: عمل به مسئولیت‌ اجتماعی در کنار وظیفه اصلی سازمان یعنی راهبری تولید نفت و گاز، رویکردی تغییرناپذیر و افتخاری بزرگ در مسیر ارائه خدمات عمرانی، فرهنگی، آموزشی و ورزشی به مردم شریف و همجواران تأسیسات فرآیندی این شرکت است.

وی با اشاره به اقدام‌های انجام‌شده در شرکت نفت و گاز آغاجاری همسو با مسئولیت‌ اجتماعی صنعت نفت اظهار کرد: این شرکت از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۶۰ میلیارد تومان از محل بودجه جاری خود را در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی هزینه کرده و به‌صورت داوطلبانه در حمایت از مناطق پیرامونی پیش‌قدم بوده است.

برپایه این گزارش، طی آیینی با حضور جواد تقی‌زاده، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، جعفر سلامی، فرماندار شهرستان امیدیه، عبدالله خیران‌پور، فرماندار شهرستان رامهرمز، مهدی حجت، بخشدار زیدون و نمایندگان فرمانداری و بخشداری شهرهای آغاجاری، رامشیر، بهمئی و هندیجان، بسته‌های کمک‌تحصیلی ویژه دانش‌آموزان نیازمند مناطق کم‌برخوردار پیرامون تأسیسات شرکت آغاجاری اهدا و توزیع شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز