تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۱۷.۷۹°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶
با احکام وزیر جهاد کشاورزی؛

اعضای هیات بدوی جهاد کشاورزی فارس معرفی شدند

محمد علی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی با صدور احکامی جداگانه اعضای اصلی و علی البدل هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان سازمان جهاد کشاورزی استان فارس را منصوب و معرفی کرد.
کد خبر: ۷۱۵۸۴
به گزارش خبرگزاری معاصر به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، در یک نشست احکام مذکور توسط مجتبی دهقان پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی این استان به پنج نفر از منصوبین اعطاء و تلاش های فرج الله عباسی رئیس اسبق هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری و دیگر اعضاء ارج نهاده شد. مجید تبسم مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و افشین فرهادی رئیس اداره حقوقی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و رسول آریا نژاد از اداره کل دامپزشکی استان فارس سه عضو اصلی منصوب شده در هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان سازمان جهاد کشاورزی استان فارس هستند.
علیرضا افشار منش مدیر حوزه ریاست و معصومه مویدی مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس نیز به عنوان دو عضو علی البدل منصوب شده از سوی وزیر جهاد کشاورزی هستند. به منظور رسیدگی به تخلفات اداری در هر یک از دستگاه های اجرایی، هیأت هایی تحت عنوان «هیأت رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان» تشکیل می شود.
این هیأت ها شامل هیات های بدوی و تجدیدنظر می باشد. هر یک از هیأت های بدوی و تجدیدنظر دارای سه عضو اصلی و یک یا دو عضو علی‌البدل هستند که با حکم وزیر یا بالاترین مقام سازمان مستقل دولتی مربوطه برای مدت سه سال‌منصوب می‌شوند و انتصاب مجدد آنان بلامانع است‌.
صلاحیت رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان با هیأت بدوی است و آراء صادره در صورتی که قابل تجدید نظر نباشد از تاریخ ابلاغ، قطعی و لازم الاجراء است. در مورد آرایی که قابل تجدید نظر باشد هرگاه کارمند ظرف 30 روز از تاریخ ابلاغ رأی درخواست تجدید نظر نماید، هیأت تجدیدنظر مکلف به رسیدگی است.
 
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز