تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۵.۴°  بیشینه ۲۶.۷۹°
۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۵
مدیرکل ورزش وجوانان آذربایجان‌غربی:

اختصاص ۱۴۰میلیارد تومان از مصوبات سفر به حوزه ورزش

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی از تخصیص ۱۴۰ میلیارد تومان از اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور و هئیت دولت به استان در حوزه ورزش خبر داد.
کد خبر: ۷۲۲۴۲

سجاد بیرامی در گفتگو با معاصر اظهار کرد: از ۱۶۱ میلیارد اعتبار مصوب در سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان آذربایجان‌غربی با پیگیری‌های انجام گرفته ۱۴۰ میلیارد تومان آن به طور کامل تخصیص داده شد و باقی آن نیز در حال پیگیری است.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی با اشاره به رشد ۹۹ درصدی اعتبارات عمرانی استان در حوزه زیرساخت‌های ورزش و جوانان در پایان سال دوم دولت مردمی و عدالت محور سیزدهم گفت: قطار توسعه و رشد پروژه‌های عمرانی ورزش و جوانان استان به سرعت در حال حرکت است.

بیرامی ادامه داد: رشد ۹۹ درصدی اعتبارات عمرانی از منابع استانی و ملی با مجموع اعتبارات مصوب ۲۹۶ میلیاردی که شامل تخصیص ۷۳ درصدی یعنی ۲۱۸ میلیاردی می‌باشد نشان از عظیمی راسخ برای کارهای بزرگ در این حوزه مهم و رسالت خطیر توسعه زیرساخت‌های استان دارد.

وی افزود: پیگیری تکمیل پروژه‌های نیمه تمام به عنوان یکی از سیاست‌های اولویت‌دار دولت و نیز تعریف پروژه‌های جدید در قالب مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار با محوریت محرومیت زدایی با مجموع مساحتی بالغ بر ۵۷۹ هزار متر مربع شامل ۲۷۰ هزار متر مربع پروژه‌های تکمیلی و ۳۰۰ هزار متر مربع فضای جدید که آن هم شامل ۱۷۱ پروژه در قالب ۱۰۶ فضای ورزشی روباز و ۶۵ فضای ورزشی سرپوشیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: همچنین ۵ هزار مترمربع فضایی برای احداث اماکن مورد نیاز در مناطق محروم و کم برخوردار در قالب پروژه‌های محرومیت زدایی تعریف شده که بر اساس برنامه‌ریزی‌های لازم عملیات احداث و اجرای این پروژه‌ها در حال انجام است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز