تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۲.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶

ارمغان طلایی مخترعان هلدینگ خلیج فارس از نمایشگاه بین‌المللی اختراعات آلمان

گروه اعزامی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با درخششی کم‌نظیر در عرصه جهانی توانست چهار مدال و جایزه نمایشگاه بین‌المللی اختراعات آلمان از جمله مدال طلای جایزه ویژه کلاس صنعتی را با دو طرح خلاقانه در رقابت با ۵۰۰ طرح ارائه‌شده از آن خود کند.
کد خبر: ۷۲۴۹۷

به گزارش معاصر به نقل از شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مصطفی رحیمی و کوروش رضایی با دو طرح خلاقانه کولر خورشیدی با قابلیت سرمایش و گرمایش و تولید آب از رطوبت هوا و پروژه سامانه مدیریت تأمین، تولید، انبارش و فروش بر پایه یادگیری ماشین و هوش‌مصنوعی در نمایشگاه نورمبرگ آلمان iENA2023 شرکت کردند.

طرح‌های ارائه‌شده از سوی مخترعان جوان و متخصص هلدینگ خلیج فارس در رقابت با ۵۰۰ طرح، توجه داوران انستیتو فناوری کشور آلمان و کمیسیون مشترک کشورهای عضو فدراسیون جهانی مخترعان را به خود جلب کرد و توانست مدال طلای جایزه ویژه در کلاس صنعتی، جایزه ویژه مؤسسه تحقیقات و نوآوری ملی کشور تایلند و دو مدال نقره در بخش فناوری‌های نوآورانه اقتصادی و کاربردی را برای کشورمان به ارمغان آورد.

گفتنی است این مسابقات تحت حمایت علمی فدراسیون مخترعین بین‌المللی جهانی IFIA، تحت نظارت سازمان ملل و معاونت علمی و فناوری کشور چین، تایلند و مرکز فناوری و مخترعان آلمان برگزار شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز