تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱
هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال؛

تیر خلاص پرسپولیس به جنوبی ها

پرونده بازیهای هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال امروز بسته می‌شود و تیم پرسپولیس به مصاف تیم قعر جدولی استقلال اهواز می‌رود.
کد خبر: ۷۲۷۲
بازی پرسپولیس و استقلال اهوازاخبار معاصر:تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال اهواز در آخرین بازی هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال امروز ساعت 16:20 در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند.

سرخپوشان پایتخت بعد از حذف در جام حذفی تمام تمرکزشان را روی بازیهای لیگ گذاشتند تا حداقل در لیگ برتر مقام شایسته‌ای را کسب کنند.

بر این اساس این بازی بهترین فرصت برای سرخپوشان است تا جایگاهشان را در جدول ارتقا دهند و جزو تیم‌های جدول قرار بگیرند.

شاگردان برانکو در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کردند و صاحب 3 برد و 2 تساوی شدند. ملی پوشان پرسپولیسی هم مقابل گوام درخشش قابل توجهی داشتند و با روحیه بیشتری به مصاف استقلال اهواز روند.مهدی طارمی ستاره جوان پرسپولیس و تیم ملی امید اول سرخپوشان برای گلزنی در این دیدار است تا به تنهایی در صدر جدول گلزنان قرار گیرد.

تیم پرسپولیس در صورت برد این بازی می‌تواند تا رده هفتم جدول صعود کند و در یک قدمی تیم‌های صبا، سایپا، سپاهان و ذوب آهن قرار بگیرد و به تدریج خود را به عنوان مدعی قهرمانی معرفی کند.

در آن سوی میدان تیم فوتبال استقلال اهواز وضعیت مناسبی در جدول رده بندی ندارد. این تیم با وجود تغییر سرمربی هم اکنون نتوانسته نتایج قابل قبولی را کسب کند. اگر این تیم مقابل پرسپولیس هم شکست بخورد شاید باز  هم شاهد تغییرات در کادر فنی این تیم بحران زده  باشیم.

شاگردان حنطه با 19 گل خورده و 5 گل زده ضعیف‌ترین خط حمله و دفاع را در اختیار دارند. بر این اساس این بازی فرصت خوبی برای مهاجمان تیز هوش پرسپولیس است که تعداد گل‌های خود را افزایش دهند.

با این حال پرسپولیسی‌ها نباید شاگردان حنطه را دست کم بگیرند چرا که احتمال شگفتی آبی‌های اهوازی در آزادی وجود دارد.

شاگردان حنطه در صورت برد این بازی می‌توانند 2 پله در جدول صعود کنند و به رتبه چهاردهم جدول برسد.

عدم حضور 8 بازیکن استقلال اهواز در این بازی جزو دغدغه‌های اصلی حنطه برای چیدن نفراتش در زمین است.


انتهای پیام/

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز