تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۷.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳
مدیرکل فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه:

پرواز تهران-کرمانشاه به دلیل شرایط نامناسب هوا لغو شد

مجتبی بیانی از لغو پرواز امروز دوشنبه رفت و برگشت تهران - کرمانشاه به سبب شرایط ناپایدار هوا اطلاع داد.
کد خبر: ۷۲۷۶۷

مجتبی بیانی گفت: پرواز شماره ۲۸۳ شرکت هواپیمایی ایران ایر که قرار بود تهران را به مقصد کرمانشاه در ساعت ۸:۱۰ صبح روز دوشنبه ترک کند به دلیل شرایط نامناسب جوی لغو شد.

وی با اشاره به انجام ۲۰ پرواز هفتگی در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه افزود: در حال حاضر پرواز به تهران و عسلویه در حال انجام است و برنامه داریم مقاصد بیشتری را به فرودگاه کرمانشاه اضافه کنیم.

مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی درباره بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه نیز گفت: در طرح بهسازی باند فرودگاه هزار و ۲۰۰ متر لایه اول آسفالت انجام شده و ادامه کار بستگی به شرایط جوی دارد.

فرودگاه کرمانشاه در سال ۱۳۵۰ احداث شده و در بخش پروازی به عنوان فرودگاه مرکزی فرودگاه های غرب کشور نقش بسزایی در جابجایی مسافرین استان‌های غربی دارد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت و بیش از ۲۴ هزار کیلومتر مربع مساحت مرکزیت استان‌های غربی کرمانشاه را دارد.

هشدار سطح نارنجی هواشناسی کرمانشاه نسبت به ورود یک سامانه بارشی

اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه با صدور اطلاعیه ای، نسبت به بارندگی همراه با وزش باد نسبتاً شدید، رعدوبرق، احتمال بارش برف در در گردنه‌های سردسیر و کاهش دمای هوا هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به استقرار سامانه بارشی در جو استان، طی روزهای دوشنبه و سه شنبه افزود: بر اساس آخرین تحلیل از داده های هواشناسی، سامانه ای بارشی، از اواخر وقت شنبه تا روز سه شنبه، جو منطقه را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

سعید قاسمی اضافه کرد: بر همین اساس بارندگی همراه با وزش باد نسبتاً شدید، رعدوبرق، با احتمال رگبار پراکنده تگرگ، رگبار برف در گردنه های سردسیر و نفوذ غبار در نواحی غربی بتدریج کاهش دمای هوا بویژه منطق سردسیر و در بامداد چهارشنبه پیش بینی می شود.

انتهای پیام
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز