تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۳.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵

ایران از جام جهانی نوجوانان حذف شد

تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران با شکست برابر مراکش در ضربات پنالتی از صعود به مرحله یک هشتم نهایی بازماند.
کد خبر: ۷۲۸۳۲

به گزارش معاصر، تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در بازی دور یک هشتم نهایی جام جهانی زیر ۱۷ سال اندونزی از ساعت ۱۵:۳۰ امروز به مصاف مراکش رفت و با نتیجه یک بر یک به تساوی دست یافت و در نهایت در ضربات پنالتی شکست خورد.

خلاصه بازی ایران ۱ - ۱ مراکش (۱-۴ در پنالتی‌ها)

شاگردان حسین عبدی در وقت‌های معمولی به تساوی یک بر یک دست پیدا کردند. این دیدار پس از تساوی به ضربات حساس پنالتی رفت که ایران با نتیجه ۴-یک شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت تا رویای تیم حسین عبدی در همین مرحله به پایان برسد.

در خلال ضربات پنالتی، حسام نفری (یکی از ملی‌پوشان ) در حالی که همه چیز پایاپای دنبال می‌شد، پنالتی خود را چیپ زد که توپ از بالای دروازه بیرون رفت و در ادامه سومین ضربه هم از دست رفت و مراکش هر چهار پنالتی خود را گل کرد.

ایران یک - مراکش یک (پیروزی مراکش در ضربات پنالتی با حساب ۴-۱)

گل‌: اسماعیل قلی زاده دقیقه ۷۳ برای ایران - نسیم عزاوزی دقیقه ۴+۹۰ برای مراکش

ورزشگاه: گلورا بونگ تومو (سورابایا)

ترکیب ایران: آرشا شکوری، حسام نفری، عرفان درویش‌عالی، نیما اندرز، ابوالفضل ذلیخایی، ابوالفضل زمانی، امیرمحمد رزاق‌نیا، یعقوب براجعه، ماهان صادقی (۶۶ - محمد عسگری)، اسماعیل قلی‌زاده، ابوالفضل موردی (۴۶ - کسری طاهری).

ترکیب مراکش: طه بنغوزیل، عبدالحمید آیت بودلال، نوفل الحناشی (۴۰ - ایمن العنیر)، حمزه کوتون، فواد الزهوانی، محمد کاتیبا، ایوب شیخون، سیف‌الدین شلغمو محمد الحمونی، عبدالحمید معلی و انس العلوی.

انتهای پیام
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز