تهران ۲۱.۵۱° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی :

وجود بالگردهای امدادی در استان‌ها ضروریست

رحمت الله فیروزی پور گفت: تجهیز تمام استان های کشور و کلانشهرها به بالگردهای امدادی با توجه به نبود یا کمبود مراکز درمانی در بخش های مختلف کشور، یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.
کد خبر: ۷۳۰۱۴

به گزارش معاصر، رحمت الله فیروزی پور با اشاره به ضرورت تجهیز استان ها و کلانشهرها به بالگردهای امدادی، بیان کرد: این یک ضرورت اجتناب ناپذیر است که باید همه استان ها و کلانشهرهای کشور به بالگردهای امدادی تجهیز شوند.  باتوجه به وضعیت ترافیکی و مسافت موجود تا مراکز درمانی در برخی از استان ها لازم است که از بالگردهای امدادی برای انتقال بیماران استفاده شود.

وی در ادامه اظهار کرد: بعضا تصادف‌هایی در جاده ها و اتوبان ها رخ می دهد یا در برخی از شهرها مراکز درمانی و امدادی وجود ندارد، فلذا وجود بالگردهای امدادی برای انتقال بیماران در کمترین زمان ممکن به مراکز درمانی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید زیرساخت های لازم فراهم شود تا ما در همه استان ها و کلانشهرها بتوانیم امکانات خدمات اورژانسی هوایی را فراهم کنیم. دولت و مجموعه دستگاه ها نظیر اورژانس کشور و هلال احمر باید به نحوی تجهیز شده و دولت نیز باید در صدور مجوزها و تخصیص اعتبارات رویکرد تسهیل گری داشته باشد.

انتهای پیام
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز