تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۲.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۲
دبیر کل حزب اسلامی

مجلس انقلابی در مسیر اتحاد ولایی

مجلس انقلابی در مسیر اتحاد ولایی
دکتر شاهرخ رامین، دبیر کل حزب اسلامی در نشست مطبوعاتی قبل از برگزاری انتخابات اسفند ۱۴۰۲، با ارائه تحلیلی جامع از شرایط سیاسی داخلی و تغییرات ژئوپلتیک منطقه‌ای دو پیش بینی مهم و یک راهبرد ویژه ارائه کرد.
کد خبر: ۷۵۸۱۴

به گزارش معاصر، محمدمحمودی، مدیر روابط عمومی حزب اسلامی قانون در یادداشتی نوشت:

۱- دکتر شاهرخ رامین، دبیر کل حزب اسلامی در نشست مطبوعاتی قبل از برگزاری انتخابات اسفند ۱۴۰۲، با ارائه تحلیلی جامع از شرایط سیاسی داخلی و تغییرات ژئوپلتیک منطقه ای دو پیش بینی مهم و یک راهبرد ویژه ارائه کرد. پیش بینی اول دبیرکل حزب اسلامی قانون به فقدان فراکسیون اکثریت در مجلس آتی اشاره داشت و در پیش بینی دوم هم با ذکر مستندات علمی و میدانی، از جایگاه فوق العاده و قدرتمندتر جمهوری اسلامی ایران در میان بازیگران ارشد منطقه و جهان در آینده نزدیک خبر داد.

دبیرکل حزب اسلامی قانون همچنین راهبرد مشترک تحقق دو پیش‌بینی خود را بر مبنایی جامع و مانع بنا نهاد و متذکر شد که فرآتر از دسته بندی های مقطعی انتخاباتی، دست همکاری تمام نمایندگان منتخب ملت در مجلس آتی را برای تحقق اندیشه های تمدن ساز رهبر معظم انقلاب و رفع دغدغه های معظم له بویژه در حوزه های اقتصاد و فرهنگ با جلب مشارکت مردم، می فشارد.

البته اعلام این راهبرد مهم در فضای ملتهب انتخاباتی آنروزهای کشور، کمتر شنیده شد ولی امروز کاملا مشخص و عیان است که دبیر کل حزب اسلامی قانون چگونه آگاهی و هوشمندی، مسیر اتحاد ولایی را برای مجلس آینده در تنها نشست مطبوعاتی خود، ترسیم کرد و به یادگار گذاشت.

۲- نگارنده البته قبلا در یادداشت های قبلی خود تحت عناوین؛ «این حزب به دنبال قدرت نیست!» و «حزب اسلامی قانون، شتابدهنده جریان اصولگرایی»، بر سیاست ترجیح منافع نظام بر منفعت های حزبی، در این حزب ریشه دار تاکید کرده بود ولی امروز و در پی هشدارهای کم سابقه رهبر معظم انقلاب درباره مخاطرات پیش روی مجلس آینده و تاثیر آن در تثبیت اتحاد مردمی، بر انجام سیاست اعلامی خود مصمم تر گردیده و انشاالله با ترویج و تحکیم راهبرد اتحاد ولایی، مجلس آینده را برای کارآمدی هر چه بیشتر در سایه ولایتمداری قانونمدار، یاری خواهد کرد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز