تهران ۲۶.۷۳° كمينه ۲۶.۵۱°  بیشینه ۲۶.۹۹°
۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۰
در میدان فلسطین

تجمع مردمی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

تجمع مردمی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
جمعی از مردم پایتخت مانند سایر شهرها امشب در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و حمله به کنسولگری ایران در دمشق در میدان فلسطین تجمع کردند.
کد خبر: ۷۵۸۲۷

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا، منابع خبری عصر امروز دوشنبه سیزدهم فروردین ۱۴۰۳ از حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق خبر دادند که موجب تخریب این ساختمان شد و خودروهای مقابل آن هم خسارت دیدند.

مردم تهران در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی دقایقی قبل در دمشق در میدان فلسطین تجمع کردند و با سر دادن شعارهایی این اقدام رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

به گفته حسین اکبری سفیر جمهوری اسلامی ایران، جنگنده‌های F۳۵ رژیم صهیونیستی با ۶ موشک ساختمان بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی در دمشق تخریب کردند که در اثر آن ۵ تا ۷ نفر به شهادت رسیدند.

در ادامه هم روابط عمومی کل سپاه در تشریح اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی از شهادت سرداران محمدرضا زاهدی و محمد هادی حاج رحیمی و پنج تن از همراهان در جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق خبر داد و افزود: در پی شکست‌های ترمیم ناپذیر رژیم گرگ صفت صهیونیستی برابر مقاومت فلسطین و ایستادگی مردم غزه و سرشکستگی مقابل اراده پولادین رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی منطقه، ساعاتی قبل هواپیماهای این رژیم جعلی در جنایتی جدید ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را مورد هدف حمله موشکی قرار داد که بر اثر این جنایت سرداران رشید مدافع حرم «سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی» و «سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی» از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و ۵ تن از افسران همراه آنان به شرح زیر به فیض شهادت نائل آمدند:

۱. شهید حسین امان اللهی

۲. شهید سید مهدی جلالتی

۳. شهید محسن صداقت

۴. شهید علی آقا بابایی

۵. شهید سید علی صالحی روزبهانی

 

 

 

انتهای پیام
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز