تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۵.۴°  بیشینه ۲۵.۹۹°
۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۱
مدیرمسئول روزنامه جهان صنعت

نشست مسئولان قوه قضاییه و رسانه‌ها زمینه‌ساز رفع ابهامات می‌شود

نشست مسئولان قوه قضاییه و رسانه‌ها زمینه‌ساز رفع ابهامات می‌شود
مدیرمسئول روزنامه جهان صنعت ضمن تاکید بر تاثیر برگزاری نشست بین مسئولان قوه قضاییه و رسانه، رفع ابهام در مورد برخی مقوله‌ها را مهم خواند و خواستار انتقال رای توقیف رسانه صرفا توسط دادگاه‌ها شد.
کد خبر: ۷۵۹۴۱

به گزارش معاصر، محمدرضا سعدی مدیرمسئول روزنامه جهان صنعت درباره دیدار رسانه‌ها با رئیس قوه قضاییه گفت: دیدار رسانه‌ها با رئیس قوه قضاییه که طی چند سال اخیر برگزار شد حرکتی خوب است، زیرا دیدار و ارتباط با مطبوعات به عنوان رکن مهم جامعه که نظرات افکار عمومی را منعکس می‌کند زمینه‌ساز شکل‌گیری یک مسیر درست از آگاهی و اطلاع‌رسانی خواهد بود و تبادل‌نظری در بین این دو بخش شکل نتایج ارزنده‌ای را به دنبال دارد.

وی ادامه داد: بررسی مسائل و تصمیم‌گیری‌ها در عین حال مطرح شدن برخی از مقوله‌ها که قابلیت طرح در جامعه را ندارد و از دید رسانه‌ها و برخی از مسئولین دور نمانده و سبب رفع ابهام‌ها شده همین امر تاثیر مستقیمی بر تصمیم‌گیری در نوع انتشار اخبار می‌شود.

وی به درخواست‌های خود از رئیس قوه قضاییه اشاره و تاکید کرد: از حجت‌الاسلام‌والمسلمین اژه‌ای درخواست دارم تا اختیار توقیف رسانه‌ها را به دادگاه‌ها انتقال دهد. از آنجا که قوه مجریه به واسطه هیئت نظارت اقدام به رای دادن در مورد توقیف رسانه می‌کند مسیر اجرای حکم به سمت نابسامانی هدایت می‌کند، بنابراین چنانچه اختیار توقیف نشریات صرفاً با دادگاه‌ها باشد بازخورد مناسب‌تری شکل می‌گیرد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز