تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۳.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۶
یک منبع آگاه گفت

جزییات مرگ یک بازداشتی در بازداشتگاه وزرا

جزییات مرگ یک بازداشتی در بازداشتگاه وزرا
مدت‌هاست کسی را به خاطر مساله حجاب به بازداشتگاه وزرا منتقل نمی‌کنند بلکه این مکان به نگهداری اراذل و اوباش اختصاص دارد و خبر فوت یک دختر که بدلیل بی حجابی بازداشت شده، در ساختمان وزرا کذب است .
کد خبر: ۷۶۰۴۶

یک منبع آگاه گفت: یک نفر از «اراذل و اوباش» که قبلا توسط پلیس بخاطر ایجاد نا امنی دستگیر شده بود، امروز در بازداشتگاه فوت کرده است.

به گزارش معاصر، این منبع آگاه روز سه‌شنبه اعلام کرد: خبر فوت یک دختر که بدلیل بی حجابی بازداشت شده، در ساختمان وزرا کذب است و صحت ندارد چون مدت‌هاست کسی را به خاطر مساله حجاب به ساختمان وزرا منتقل نمی‌کنند بلکه این مکان به نگهداری اراذل و اوباش اختصاص دارد.

بنا به گزارش ایرنا؛ این فرد اواخر سال گذشته بدلیل ایجاد ناامنی و مزاحمت و اقدام به تخریب چندین خودرو تحت تعقیب پلیس بود و اوایل فروردین امسال دستگیر شد.
 
به گفته وی، او متهم که با استفاده از سلاح سرد به ماموران هنگام دستگیری حمله کرد که با شلیک گلوله به پا، متوقف و توسط پلیس دستگیر و برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستانی منتقل گردید.
 
وی با بیان اینکه این فرد سپس برای انجام تحقیقات به معاونت عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ منتقل شد، افزود: او در زمان استراحت در بازداشتگاه ساعت ۱۲ شب گذشته فوت کرد که تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شده تا علت فوت مشخص شود.
انتهای پیام
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز