تهران ۳۲.۶۲° كمينه ۳۲.۶۲°  بیشینه ۳۲.۹۹°
۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۹
تجهیزات اطفاء حریق

افزایش ایمنی و بهبود خدمات شهری در ششمین نمایشگاه بین المللی آتش نشانی و ایمنی شهری

افزایش ایمنی و بهبود خدمات شهری در ششمین نمایشگاه بین المللی آتش نشانی و ایمنی شهری
ششمین همایش و نمایشگاه بین المللی آتش نشانی و ایمنی شهری در تاریخ ۱۱ تیر ۱۴۰۳ توسط ،سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در شهر تهران آغاز به کار کرد
کد خبر: ۷۷۵۹۲

به گزارش معاصر، ششمین همایش و نمایشگاه آتش نشانی و خدمات شهری، از بزرگترین نمایشگاه های خاورمیانه در زمینه صنعت و ساختمان است که هر سال در ایران برگزار می شود و قدمت چندین ساله دارد.

شرکت در این نمایشگاه بین المللی فرصتی ارزشمند است تولید کنندگان بتوانند دستاورد و محصولات خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و با مخاطبان خود در تعامل باشند.

هدف از برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان

آشنایی مصرف کنندگان با شرکت های تولیدی
آشنایی با انواع برند ها
شناسایی انواع تجهیزات ساخت و ساز
آشنایی شرکت ها با رقبای خود از نزدیک
شناسایی انواع تولید کنندگان و ارتقاء کسب و کار
داشتن تجربه به منظور خرید ارزان تر و محصولات با کیفیت

 

 

شرکت کننده های این نمایشگاه، شرکت های داخلی و خارجی اند که در زمینه ساخت و ساز فعالیت می کنند و محصولات و خدمات خود را بر اساس قیمت، ویژگی، کاتالوگ و ... به عرضه نمایش می گذارند تا نظر مصرف کنندگان را جلب کنند.

از شرکت های شرکت کننده در این نمایشگاه ایمن آتش الماس است که آغاز فعالیت آن به سال 94 بر می گردد این شرکت از شرکت های وندورلیست آتش نشانی یا در اصطلاح مورد تایید آتش نشانی می باشد که با بیش از یک دهه فعالیت با ارائه تجهیزات آتش نشانی و سایر تجهیزاتی که نقش ضروری در خاموش کردن آتش دارند آماده خدمت رسانی می باشد. هدف این شرکت محافظت از مال و جان هموطنان عزیزمان در برابر آتش از طریق تولید تجهیزات از جمله جعبه های آتش نشانی می باشد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز