تهران ° كمينه °  بیشینه °
۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۳
اداره کل راهداری و حمل‌ونقل

سرویس مستقیم ناوگان اتوبوسی قم_ نجف راه اندازی شد

سرویس مستقیم ناوگان اتوبوسی قم_ نجف راه اندازی شد
روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای قم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سرویس مستقیم و منظم ناوگان اتوبوسی قم - نجف راه اندازی شد.
کد خبر: ۷۷۹۴۸

به گزارش معاصر، اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سرویس اتوبوسی قم_ نجف(ویژه سفرهای اربعین) راه اندازی و این خط در تمام ایام سفرهای اربعین ( ۱۶ مرداد لغایت ۱۶ شهریورماه) برقرار و آماده سرویس دهی به زائران و دیگر کاربران است.

زمان حرکت اتوبوس مستقیم خط قم_ نجف هر روز عصر است و کاربران می‌توانند جهت تهیه اینترنتی‌ بلیط، به سکوهای مجاز مراجعه نمایند.

در این اطلاعیه آمده است: تنها محل ارائه بلیط اتوبوس سفرهای اربعین (اعم از مقاصد مرزهای اربعینی و نجف اشرف) در استان قم، پایانه مرکزی شهرستان قم(کوثر) است و هیچگونه ارتباطی بین این اداره کل و مراکز و دفاتر فروش بلیط اتوبوس در سطح شهرستان قم وجود نداشته و از کاربران محترم که مایل به تهیه حضوری بلیط اتوبوس سفرهای اربعین هستند در خواست می‌شود صرفا به پایانه کوثر شهرستان قم مراجعه نمایند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: به منظور مدیریت شبکه عرضه، و جلوگیری از فروش بلیط بالاتر از نرخ مصوب و همچنین تسهیل در تهیه و خرید بلیط، این اداره کل،طرح فروش گسترده بلیط به صورت اینترنتی به مقاصد مرزهای اربعین به ویژه مهران و نیزنجف اشرف را دستور کار خود قرار داده است.

درخاتمه اطلاعیه اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم از زائران درخواست شده با توجه به محدودیت‌های محتمله در عرضه، نسبت به تهیه بلیط تسریع و از موکول نمودن این مهم به روزهای پایانی طرح خودداری فرمایند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز