تهران ° كمينه °  بیشینه °
۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۶
سایت بازی‌های المپیک پاریس

علیرضا سرلک المپیک را از دست داد

علیرضا سرلک المپیک را از دست داد
آزادکار وزن ۵۷ کیلوگرم ایران که در واپسین لحظات خود را به پاریس رسانده بود، طبق اعلام سایت بازی‌ها در مسابقات این وزن حضور ندارد.
کد خبر: ۷۷۹۴۹

به گزارش معاصر، سایت بازی‌های المپیک پاریس اعلام کرد علیرضا سرلک نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم ایران در مراسم وزن کشی این مسابقات حضور نداشته است.

نام سرلک در میان حاضران این وزن قرار ندارد تا او نتواند در رقابت‌های امروز، پنجشنبه برای ایران به میدان برود.

قرار بود سرلک در دور نخست با ری هیگوچی قهرمان المپیک توکیو از ژاپن مسابقه دهد.

به گزارش معاصر، پس از آنکه استفان میچیچ آزادکار وزن ۵۷ کیلوگرم صربستان و دارنده مدال طلای جهان به دلیل مصدومیت زانو، حضور در المپیک پاریس را در واپسین لحظات از دست داد، اتحادیه جهانی کشتی، سهمیه این کشتی گیر را به ایران داد.

بر همین اساس نیز فدراسیون کشتی بلافاصله کارهای مربوط به دریافت روادید را در فاصله کمتر از ۳ روز تا آغاز رقابت های وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک آغاز کرد و در نهایت موفق به دریافت روادید علیرضا سرلک از سفارت فرانسه شد. پس از این اتفاق نام سرلک نیز در لیست کشتی گیران حاضر در وزن ۵۷ کیلوگرم المپیک ثبت شد تا در قرعه کشی این وزن شرکت داده شود.

اما در شرایطی که قرار بود سرلک از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه روز چهارشنبه از ایران عازم استانبول شود تا در نهایت ۱۰ شب به پاریس برسد. پرواز تهران به استانبول به دلایل نامشخص با تاخیر ۴ ساعته مواجه شد تا به این ترتیب پرواز دوم از استانبول به پاریس نیز از دست برود. سرلک سپس از طریق دوحه راهی پاریس شد اما یک ساعت دیرتر به مراسم وزن کشی رسیده است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز