تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۳.۷۳°  بیشینه ۲۴.۷۹°

۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶

بیش از پنجاه تروریست داعش در بیجی به هلاکت رسیدند

درحملات بالگردهای عراقی به شهر" بیجی" درشمال استان صلاح‌الدین، دست کم ۵۷ عضو گروه داعش کشته و شمار دیگری زخمی شدند/ بیش از نیمی از این شهر هم‌چنان در تصرف تروریست‌هاست
کد خبر: ۷۹۲
اخبار معاصر: ابومرتضی کربلائی یکی از فرماندهان نیروهای مردمی امروز اعلام کرد گفت: بالگردهای ارتش عراق پس از دریافت اطلاعات نظامی ، تعدادی از مواضع تروریستها را هدف قرار دادند که همه تروریستهای مستقر در محل، کشته شدند. از سوی دیگر نیروهای دواطلب مردمی توانستد پنج تروریست داعشی را به اسارت بگیرند.

شهر بیجی در صدوهشتاد کیلومتری بغداد پایتخت عراق واقع است وکنترل آن ، شروعی برای آزادسازی شهر موصل از داعشی هاست. شهر موصل بیش از یک سال ، تحت کنترل داعش است.

بیش از نیمی از شهر بیجی در اشغال تروریست های  تکفیری     

یک منبع امنیتی عراق اعلام کرد بیش از نیمی از شهر بیجی در 200 کیلومتری شمال بغداد در اشغال گروه تکفیری - صهیونیستی داعش  قرار دارد .

منبع امنیتی عراق تاکیدکرد پس از حمله گسترده دیروز عناصر تکفیری - صهیونیستی به محله التامیم در جنوب غرب بیجی نیروهای امنیتی  عراق از این منطقه عقب نشینی کردند.

 این منبع افزود پس از یورش تروریست های تکفیری به محله التامیم ، نیروهای امنیتی عراق  مواضع خود را نزدیک فرمانداری ترک و به طرف روستای المزرعه در جنوب شهر بیجی عقب نشینی کردند .

منبع امنیتی عراق تاکید کرد عناصر  تکفیری - صهیونیستی داعش با  اشغال محله التامیم  هم اکنون  بیش از نیمی از شهر بیجی در استان صلاح الدین را  تحت کنترل دارند .

پیشروی نیروهای بسیج مردمی عراق در شرق الرمادی

شبکه اسکای نیوز عربی از پیشروی نیروهای بسیج مردمی عراق در مقابله با گروه تکفیری-صهیونیستی داعش در شرق الرمادی در استان الانبار خبر داد.

نیروهای بسیج مردمی عراق کنترل اکثر مناطق الحصیبه شرقی را که در فاصله ده کیلومتری شرق الرمادی قرار دارد، در اختیار گرفتند.

انتهای پیام/
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز