تهران ۱۱.۹۹° كمينه ۱۱.۹۹°  بیشینه ۱۲.۷۹°
۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴
پنجعلی:

ما به بزرگسالان استقلال ۶ تا زدیم، آنها به امیدها

مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس گفت: شاه‌محمدی از سمت سرمربیگری تیم امید برکنار نمی‌شود.
کد خبر: ۸۲۱۳
محمد پنجعلی

اخبار معاصر: محمد پنجعلی در خصوص شکست سنگین 6 بر 2 تیم امید پرسپولیس مقابل استقلال اظهار داشت: فوتبال همین است و برد و باخت دارد، ما تیم بزرگسالان استقلال را 6 بر صفر بردیم و آنها تیم امید پرسپولیس را 6-2 بردند.

وی ادامه داد: قرار است فردا اعضای کادر فنی تیم امید پرسپولیس به کمیته فنی باشگاه بیایند تا در مورد این باخت صحبت کنیم. تا قبل از بازی با استقلال نتایج و عملکرد کادر فنی خوب بوده و ما از آنها راضی هستیم. همه می‌دانند ما کارمان را دیر شروع کردیم و 20 روز قبل از مسابقات تیم را بستیم. در ابتدای فصل پیش‌بینی این مشکلات را می‌کردیم.

مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: باخت در فوتبال وجود دارد اما مایه تأسف است که پیشکسوتان اینطور بعد از یک شکست علیه هم صحبت کنند. جمشید شاه‌محمدی در لیگ برتر و لیگ یک مربیگری کرده و تجربه لازم را دارد و نمی‌شود با یک باخت رزومه او را زیر سؤال برد. ما باید بدانیم هدف از تیم‌های پایه چیست. در تیم‌های پایه بیشتر از نتیجه‌گیری، سازندگی مهم است.

پنجعلی در پاسخ به این سؤال که آیا امکان دارد جمشید شاه‌محمدی از سمت سرمربیگری تیم امید پرسپولیس برکنار شود، گفت: چنین امکانی وجود ندارد، ما با یک باخت شاه‌محمدی را برکنار نمی‌کنیم. نتایج تیم بعد از آمدن به پرسپولیس خوب بوده و مشکلی وجود ندارد.


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز