تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷
تقویم امروز فوتبال

کتک کاری در دربی

تقویم امروز فوتبال به مهمترین اتفاقات دنیای فوتبال در تاریخ امروز اختصاص دارد.
کد خبر: ۸۷۶۴

کتک کاری در دربیاخبار معاصر: در تقویم فوتبالی امروز ، به مهمترین اتفاقات فوتبالی در تاریخ ۹ دی (۳۰ دسامبر) میپردازیم.

۹ دی ۷۹، در یکی از جنجالی ترین دربی های تاریخ سرخابی ، دو تیم پرسپولیس و استقلال به تساوی دو ، دو دست یافتند. گلهای پرسپولیس را رهبری فر و علی کریمی و گلهای استقلال را نوازی و هاشمی نسب به ثمر رساندند. در پایان بازی ، بعد از مشت برومند به رافت ، بازیکنان دو تیم به شدت با هم درگیر شدند و صحنه های زشتی را در ورزشگاه آزادی رقم زدند.

۹ دی ۱۳۸۴، پرسپولیس از فجر شکست خورد. این مسابقه آخرین مسابقه بود که پروین روی نیمکت پرسپولیس نشست و پس از این مسابقه گفت که دیگر مرییگری نخواهد کرد.

۹ دی ۸۸، تیم ملی ایران در دومین دیدارش در تورنومنت چهار جانبه قطر ، دو بر یک از مالی شکست خورد. تیم ملی مالی چند تن از ستاره های سر شناس خود از جمله سیدو کیتا که در بارسلونا بازی میکرد و سیسوکو که در یوونتوس بود را در اختیار نداشت. شاگردان قطبی در بازی اول برابر قطر نیز ، سه بر دو باخته بودند.

۹ دی ۸۹، وحید هاشمیان بازیکن پیشین تیمهای هامبورگ ، بوخوم، بایرن مونیخ و هانوفر به ایران بازگشت و با تیم پرسپولیس قراردادی شش ماهه بست. شماره ۲۱ سرخپوشان توسط حبیب کاشانی در اختیار وی قرار گرفت.

۳۰ دسامبر ۲۰۰۹، آرسنال با نتیجه چهار بر یک تیم پورتموث را شکست داد. یک اتفاق جالب در این مسابقه رخ داد. برای اولین بار در لیگ برتر انگلیس یک مسابقه انجام شد که هیچ بازیکن انگلیسی در میدان حضور نداشت. از فرانسه هفت بازیکن و بیشتر از هر کشور دیگری بازیکن داخل زمین بود. پنج بازیکن برای آرسنال و دو تا برای پورتموث. 
البته در اواخر بازی دو بازیکن انگلیسی وارد زمین شدند تا بازی بدون اینکه هیچ بازیکن انگلیسی به میدان برود ، تمام نشود.

انتهای پیام/
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز