پیام های خود را برای انتشار می توانید در قسمت "تماس با ما" ارسال کنید      
تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۵.۴°  بیشینه ۲۶.۷۹°

آرشیو

از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
استقلال تهران 3-2 شمس‌آذر قزوین صدر دوباره به رنگ آبی در آمد

در یکی از جذاب‌ترین دیدارهای فصل، استقلال تهران توانست با نتیجه 3 بر 2 در خانه مقابل شمس‌آذر قزوین به پیروزی برسد و بار دیگر به صدر جدول صعود کرد.

صنعت‌نفت آبادان 0-3 پرسپولیس تهران بهترین برد فصل سرخ‌ها را صدرنشین کرد

شاگردان اوسمار ویرا با کسب بردی 3گله در آبادان مقابل صنعت‌نفت توانستند با انجام یک بازی بیشتر نسبت به استقلال به صدر جدول لیگ بیست‌وسوم صعود کنند.

اخذ ویزاهای بلند مدت در پادشاهی تایلند رزمی‌کاران ایرانی قربانی کلاهبرداران ویزا

فرآیند پیچیده اخذ ویزاهای بلند مدت در پادشاهی تایلند، عدم مسئولیت‌پذیری اخذ ویزا از طرف باشگاه‌ها و یا سازمان‌های برگزاری مبارزات و هزینه‌های سنگین برای ایرانیان، اکثریت ورزشکارانی که برای زندگی و تمرین به این کشور مهاجرت می‌کنند دچار دغدغه هستند.

باشگاه استقلال ناچار به اجرای حکم شد حکم جلب اسپانسر استقلال صادر شد

تیم فوتبال استقلال در فصل جاری هنوز نتوانسته براساس بندهای درج‌شده در قرارداد بازیکنان، تعهدات خود را عملیاتی کرده و این موضوع باعث شده مدیران این باشگاه از تعهدات خود عقب باشند.

پاسخ پرسپولیس به استقلال: مصونیت توهین را از کجا آورده‌اید؟

انتشار بیانیه‌ای از سوی استقلال که در آن به پرسپولیس کنایه زده شده بود، واکنش باشگاه رقیب را به دنبال داشت و سرخپوشان خواهان ورود کمیته اخلاق و انضباطی شدند.

کشتی آزاد قهرمانی آسیا رحمان، یزدانی و نخودی فینالیست شدند

رحمان عموزاد، امیرمحمد یزدانی و محمد نخودی به فینال وزن‌های ۶۵، ۷۰ و ۷۹ کیلوگرم پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی آسیا راه یافتند. ابراهیم خواری و محمدحسین محمدیان هم به دیدار رده‌بندی ۵۷ و ۹۷ کیلوگرم رفتند.

هافبک سابق تیم استقلال اعلام رای اولیه پرونده شکایت آمانوف

فدراسیون جهانی فوتبال با بررسی شکایت آمانوف، استقلال را به پرداخت ۱۱۲ هزار دلار برای فصلی که برای آبی‌های تهران بازی می‌کرد، به همراه ۴۵۰ هزار دلار برای باقی‌مانده قراردادش محکوم کرد.

اوستون اورونوف «اوستون» همان ستاره‌ای که پرسپولیس می‌خواست

پرسپولیس در چارچوب هفته بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در سیرجان به مصاف گل‌گهر رفت و حریف بالانشین خود را با یک گل شکست داد تا در هفته‌ای که استقلال مقابل مس رفسنجان متوقف شد،

مهدی توتونچی مجری ورزشی مجری معروف سرمربی سایپا شد + عکس

مهدی توتونچی مجری ورزشی سرمربی تیم امید سایپا شد. این مجری باسابقه تلویزیون به فعالیت مربیگری خود ادامه می‌دهد و به تازگی هدایت تیم امید سایپا را برعهده گرفته است.

معاون توسعه ورزش بانوان: تمام قد از بانوان ورزشکار حمایت می‌کنیم

کاظمی‌پور: در سالی که گذشت، بانوان کشور ما عملکرد بسیار موفقیت‌آمیزی داشتند و به طور قطع می‌توان گفت در چند سال گذشته، زنان ورزش کشور بیشترین افتخارآفرینی را در میادین بین‌المللی در یک سال داشتند.

آخرین اخبار روز