پیام های خود را برای انتشار می توانید در قسمت "تماس با ما" ارسال کنید      
تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۳.۷۳°  بیشینه ۲۴.۷۹°

آرشیو

از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
1
کشور سنگاپور جامعه‌ای که مرگ را کشت؛ راز عمر ۱۰۰ ساله مردم سنگاپور چیست؟

9 اصل طول عمر مردم سنگاپور عبارتند از: حرکت طبیعی در زندگی روزمره؛ داشتن هدف؛ داشتن روتین‌هایی برای کاهش استرس؛ توقف غذا خوردن تا مرز ۸۰ درصد سیری؛ مصرف بیشتر غذاهای گیاهی؛ عضویت در یک جامعه؛ حفظ روابط نزدیک با عزیزان ...

وزیر خارجه اسبق آمریکا هیلاری کلینتون: نتانیاهو باید برود

هیلاری کلینتون به بررسی نحوه رسیدگی و عملکرد نتانیاهو در جنگ غزه پرداخته و گفته که او باید از سمت نخست وزیری رژیم صهیونیستی کناره‌گیری کند.

فعال سیاسی اصولگرا سهم خواهی قالیباف از لیست های انتخاباتی

اردکانی گفت: در حال حاضر شاهد وضعیتی هستیم که بسیاری از کاندیداهایی که صلاحیت آنها توسط هیئت‌های اجرایی تایید نشده بود توسط شورای نگهبان تأیید شد.

بعد از تعهد اپراتورها وزارت ارتباطات با افزایش تعرفه اینترنت به میزان ۳۴درصد موافقت کرد

بعد از تعهد اپراتورها به افزایش کیفیت اینترنت، وزارت ارتباطات به میزان ۳۴درصد یعنی کمتر از نرخ تورم موافقت کرده است. پیش از این اپراتورها درخواست افزایش صددرصدی تعرفه اینترنت را داشتند که با آن مخالفت شد.

در جلسه هیئت دولت مطرح شد ایجاد نظام عادلانه پرداخت را جزو مطالبات به حق مردم

رئیس جمهور ایجاد نظام عادلانه پرداخت را جزو مطالبات به حق مردم، وعده‌های دولت و از اهم وظایف سازمان اداری و استخدامی کشور دانست و این سازمان را مکلف کرد که نظام حقوقی عادلانه را بدون در نظر گرفتن سلایق و نظرات مختلف و بر مبنای همسان‌سازی دستمزد خدمات و مشاغل یکسان در دستگاه‌های مختلف، به سرعت تدوین و اجرایی کند.

بازتاب گسترده اخبار فیلم سینمایی «نگهبان شب» در اسکار 2024 در رسانه‌های معتبر جهان

اخبار معرفی فیلم سینمایی «نگهبان شب» به کارگردانی «رضا میرکریمی» به اسکار 2024 در رسانه‌های معتبر جهان، از جمله؛ «فرانس پرس»، روزنامه «فیگارو»، «ورایتی»، «ددلاین»، «تلگراف» و ... بازتاب‌ گسترده‌ای داشت.

معاون شهردار تهران خبر داد تشکیل کارگروه تدوین «تم رنگ» برای رنگ آمیزی فضاهای شهری پایتخت

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از تشکیل کارگروه تدوین «تم رنگ» جهت اجرا در فضاهای شهری پایتخت خبر داد و گفت: در راستای تدوین چگونگی استفاده از «تم رنگ» در سطح شهر تهران کارگروهی تشکیل خواهد شد که در این کارگروه مصادیق این طرح مشخص و تعریف خواهد شد.

وزیر امور خارجه روسیه لاوروف: سلطه ۵۰۰ ساله غرب رو به پایان است

وزیر خارجه روسیه با شرکت در نشست «انجمن دوحه» از طریق ویدئو کنفرانس گفت، سلطه ۵۰۰ ساله غرب رو به پایان و در حال جایگزینی با «دنیای جدید چندقطبی» است.

جایزه «یولماز گونای» به برندگان دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «دهوک» اهدا می‌شود

دهوک ـ «امیرعلی محمدطاهر» رئیس جشنواره بین‌المللی فیلم «دهوک» گفت: پدر سینمای کُردی «یولماز گونای» Yılmaz Güney با فیلم سینمایی «راه» Yol در سال 1982 جایزه نخل طلای جشنواره بین‌‌المللی فيلم «کن» فرانسه را از آن خود کرد؛ به همین دلیل، بهترین جایزه ما در جشنواره بین‌المللی فیلم «دهوک» جایزه «یولماز گونای» است.

۴ پرسش کلیدی از کاپ ۲۸ درباره حل‌وفصل موضوع بازار جهانی کربن

در کاپ ۲۸، مذاکره‌کنندگان ساختار سازوکار جدیدی را نهایی خواهند کرد که به کشورها اجازه می‌دهد گواهی کاهش انتشار (اعتبار کربن) خود را به دولت‌ها، شرکت‌ها و افراد دیگر، طبق بند ۴ ماده ۶ موافقت‌نامه پاریس بفروشند، اما تصمیم‌گیری درباره اینکه کدام فعالیت‌ها می‌توانند اعتبار کربن ایجاد کنند، پرسش‌هایی است که باید پاسخ دهند؟

آخرین اخبار روز