پیام های خود را برای انتشار می توانید در قسمت "تماس با ما" ارسال کنید      
تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۶.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°

آرشیو

از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
لایحه بودجه ۱۴۰۳ به روایت آمار؛ در لایحه بودجه ۱۴۰۳ تعیین منابع و مصارف بر مبنای واقعیت‌ها

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس با بیان اینکه لایحه بودجه سال آینده با وجود افزایش منابع درآمدی با کاهش اتکا به درآمدهای نفتی بسته شده است، گفت: دولت سیزدهم در این لایحه تلاش کرده با توجه به واقعیت‌ها منابع و مصارف را تعیین کند

قیمت مسکن در تهران 20 درصد کاهش یافت

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از کاهش ۲۰ درصدی قیمت مسکن با اجرای طرح نظارت بر بنگاه‌های املاک خبر داد و گفت‌: در هفته حدود ۲۰ بنگاه‌ متخلف پلمب می‌شوند.

جزئیات جلسات خانوادگی بنیامین نتانیاهو برای انداختن تقصیر شکست به گردن دیگران

با تمرکز اپوزیسیون بر روی بنیامین نتانیاهو، وظیفه انتشار سخنان جنجالی برای انداختن تقصیر شکست در نبرد طوفان الاقصی به گردن مسئولان امنیتی اسرائیل به‌عهده «یائیر» فرزند بنیامین نتانیاهو قرار گرفته است.

مدیر غله و خدمات بازرگانی فارس؛ مزایای کشاورزی قراردادی ابلاغ شد

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان فارس از ابلاغ مزایای کشاورزی قراردادی خبر داد و گفت: کمک هزینه حمل محصول خریداری شده و بیمه فراگیر محصولات از جمله مزایای اجرای این قرارداد است.

مخاطب آهنگ جدید ساسی مانکن کیست

همه چیز مشخص و تکراری است. شاید هم بشود کلمه برنامه‌ریزی‌شده را برایش انتخاب کرد. هر سال یا گاهی دوسال‌یکبار یک خبر جعلی منتشر می‌شود و بعدش یک آهنگ از ساسی مانکن با موضوعات و ارجاعات روز می‌شنویم. بازی ساسی مانکن و گروه تبلیغاتی او تکراری شده است.

نمایش آخرین دستاوردهای نیروی دریایی ارتش؛ نمایشگاه دستاوردهای علمی و فناوری نیروی دریایی ارتش

نمایشگاه دستاوردهای علمی و فنی نیروی دریایی ارتش با حضور سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش افتتاح شد و شناور بدون سرنشین کنترل از راه دور ROV و پهپاد چمروش ۴ به نمایش درآمده است.

سریال‌ها و فیلم‌های کمدی کپی شده

برخی کارگردانان با اقبالی که نسبت به آثار کمدی می‌شود، تلاش می‌کنند تا فیلمی در این گونه تولید کنند که نمونه این قبیل تلاش‌ها در کنداکتور تولیداتی امسال، کاملا ملموس است.

آتیلا حجازی: از هواداران استقلال خواهش می‌کنم تحت هر شرایطی از جواد نکونام و تیمش حمایت کنند

آتیلا حجازی فرزند اسطوره استقلال درباره لزوم حمایت از استقلال و نکونام گفت: استقلال هواداران فهیمی دارد که از همان بدو کار جواد نکونام از او و تیمش حمایت کرده‌اند و اگر حمایت‌ها همین طور ادامه داشته باشد نتیجه‌اش را خواهند دید.

واکنش مدیرکل بازرسی وزارت بهداشت : دلیل مرگ کودک 6ماهه

مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، گفت: اگر در مرگ کودک ۶ ماهه قصوری اتفاق افتاده باشد قطعا برخورد جدی خواهیم کرد.

آخرین اخبار روز