پیام های خود را برای انتشار می توانید در قسمت "تماس با ما" ارسال کنید      
تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°

آرشیو

از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
مازوت تکذیب شد؛ از آلودگی لذت ببرید

مثل هر پاییز دیگری، آلودگی هوای تهران و کلان شهرها این هفته هم سوژه رسانه‌ها بود؛ سوژه‌ای که گرچه از نظر اهمیت داغ و مهم است اما آنقدر تکراری شده که رسانه از گفتنش و مخاطب از شنیدنش خسته شده است

توصیه مهم امیرعبداللهیان به اماراتی‌ها برای برگزاری کاپ ۲۸

وزیر امور خارجه ایران در تماس تلفنی با همتای اماراتی خود با اشاره به تحولات غزه گفت: با درک برگزاری کنفرانس بین‌المللی کاپ ۲۸ از سوی سازمان ملل و با ریاست امارات، حضور مقامات رژیم اشغالگر اسراییل در این اجلاس با توجه به جنایات جنگی و نسل‌کُشی اخیر آنان قابل تأمل جدی است.

متروی پرند با حضور رئیسی به راه افتاد

صبح امروز پنجشنبه متروی پرند با حضور آیت الله رئیسی به بهره‌برداری رسید و این خط ریلی قادر است روزانه ۱۳ تا ۱۵ هزار مسافر را از تهران به پرند و بالعکس جابجا کند.

دیدار آیت الله خامنه‌ای با بسیجیان: اسراییل آبروی تمدن و فرهنگ غرب را برد

رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به آثار عملیات طوفان‌الاقصی، گفتند: حرکت وحشیانه و بی‌حمانه‌ای که رژیم صهیونیستی در جنایت علیه مردم غزه انجام داد، آبروی تمدن و فرهنگ غرب را برد.

آمادگی شرکت‌های اویک و طراحی و مهندسی صنایع انرژی برای مشارکت در پروژه ایران ال‌ان‌جی

نشست بررسی پیشنهاد مشارکت اویک و شرکت طراحی و مهندسی صنایع انرژی (EIED) در پروژه ایران ال‌ان‌جی در چارچوب راهبرد استفاده حداکثری از توان شرکت‌های گروه اقتصادی صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت برگزار شد.

وزیر امور خارجه عراق: پیاده‌سازی توافق امنیتی ایران و عراق ۲ روز دیگر تمام می‌شود

فواد حسین تاکید کرد: ما به توافق امنیتی دو کشور متعهد هستیم ,همچنین پیاده سازی این توافق امنیتی دو روز دیگر تمام می‌شود و رسانه‌های ایرانی می‌توانند به منطقه بیایند و اجرای این توافق را ببینند.

وزیر بهداشت وارد شیراز شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در راس هیئتی، به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور، وارد فرودگاه شهید آیت الله دستغیب(ره) شیراز شد.

ماجرای مخالفت محمد دهقان با تسری قانون تسهیل به اختبار از کارآموزان وکالت

معاون حقوقی رئیس جمهور ,در مخالفت با «طرح استفساریه ماده (۵) قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار» مجلس، برگزاری آزمون مجدد در قالب مصاحبه و اختبار از کارآموزان وکالت و تایید صلاحیت آن ها را منطبق با قانون دانسته است.

آخرین اخبار روز