پیام های خود را برای انتشار می توانید در قسمت "تماس با ما" ارسال کنید      
تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۷.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°

آرشیو

از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
فوت ۱۱۰۰ بیمار به دلیل نبود دارو! آمار هولناک از فوت بیماران تالاسمی در ایران

رئیس انجمن تالاسمی ایران می گوید: ۴۰ درصد بیماران باید داروی خارجی مصرف کنند، اما سال گذشته فقط ۱۲ درصد واردات دارو داشتیم و امسال هم که هنوز وارداتی اتفاق نیفتاده است.

سقوط به کف خیابان جزئیاتی از پرونده مرگ بلاگر معروف مشهدی

ماجرای این پرونده به چند روز قبل بازمی‌گردد که طلا با خودرو پژو ۲۰۷ خود وارد پارکینگ یک ساختمان هفت‌طبقه فوق لوکس در خیابان صارمی ۲۳ می‌شود. اما دقایقی بعد بر اثر سقوط از روف گاردن (بام سبز) این ساختمان درست کف خیابان کشته می‌شود.

سردار احمدرضا رادان یکی از ۴۰ ماموریت فراجا برخورد با بدحجابی است

فرمانده فراجا با بیان اینکه امنیت مبنای سنجش و کارآمدی هر نظامی محسوب می‌شود، گفت: دشمن امروز به همین سبب به دنبال کارزار خیابانی است و از این طریق می‌خواهد اذهان را تسخیر و جامعه را ناامن جلوه دهد.

در خصوص پوشش کارکنان بود واکنش سازمان غذا و دارو به خبر رعایت حجاب در داروخانه‌ ها

روابط‌عمومی سازمان غذا و دارو تنظیم کننده خبر از گفتار به متن دچار اشتباه محتوایی شده است؛ اظهار کرد: دستورالعمل نحوه پوشش داروخانه‌ها بر اساس چک‌لیست‌های بازرسی، ارزشیابی و حرفه‌ای و به‌منظور تفکیک پرسنل و مسئول فنی است.

بی‌توجهی وزارت بهداشت هر ۱۰ روز یک پزشک خودکشی می‌کند

بی‌توجهی وزارت بهداشت و درمان به این اخبار و واکنش نشان ندادن وزیر بهداشت و دیگر مسئولان این حوزه چه پیغامی به همراه دارد؟ چرا نباید این مساله به صورت اورژانسی بررسی شود؟

​​​​​​​رئیس پلیس فتای استان سمنان مراقب همراه بانک‌های جعلی باشید / cvv۲ و تاریخ انقضای کارت را روی گوشی دخیره نکنید

​​​​​​​رئیس پلیس فتای استان سمنان در خصوص نصب همراه بانک‌های جعلی به شهروندان هشدار داد و گفت: کاربران، نرم افزارهای همراه بانک را فقط از منابع معتبر دریافت کنند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس فاجعه در بیمارستان‌های دولتی/ مهاجرت کادر درمان به بخش خصوصی

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: مهاجرت کادر درمان از بخش دولتی به خصوصی منجر به کاهش نیروی مجرب در سیستم دولتی خواهد شد و مردم بالاجبار برای دریافت خدمات درمانی به سیستم خصوصی مراجعه می‌کنند

مدیر روابط عمومی اورژانس مازندران جزئیات مهم از فوت نخبه کنکوری مازندران در اثر گازگرفتگی

مدیر روابط عمومی اورژانس مازندران اعلام کرد: در این حادثه دکتر نصرالهی جراح دندانپزشک به همراه فرزندش نخبه و رتبه برتر کنکور سال گذشته رشته علوم انسانی بر اثر نشت گاز در ویلای شخصی خود در روستای پاجی و میانای ساری دار فانی را وداع گفتند.

آخرین اخبار روز