تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۲.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۶
با وجود تعطیلات دو هفته ای

کارهای اینترنتی تعطیل نیستند

از امروز تمام کسب و کارها به جز مشاغل ضروری تعطیل هستند، اما کسب و کارهای آنلاین می توانند در مدت قرنطینه دوهفته ایی به فعالیت خود ادامه دهند.
کد خبر: ۱۱۹۲۱
تصمیم به فعالیت کسب و کارهای اینترنتی در تعطیلات دوهفته ای به دنبال جلسه مشترک اتحادیه کسب و کارهای مجازی با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گرفته و مقرر شد تا کسب ‌وکارهای اینترنتی جزو مشاغل گروه ۱ یعنی کسب و کارهای ضروری قرار گیرند. بنابر این فعالیت مشاغل اینترنتی از امروز و در شرایط اعمال محدودیتهای شدید کرونا بلامانع خواهد بود.

با توجه به آنکه در دوران کرونا ارائه خدمات مورد نیاز عموم جامعه در فضای مجازی با اقبال بیشتری مواجه شد از این رو فعالیت بسیاری از کسب و کارها در حوزه شبکه های اجتماعی گسترش یافت و به تدریج با ارائه خدمات و عرضه محصولات رونق گرفت.

پیش از این با توجه به تداوم شیوع کرونا و به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت و رعایت پروتکل های بهداشتی پیش بینی شد تا فعالیت بسیاری از خدمات به شکل الکترونیکی و غیر حضوری صورت گیرد.

کارشناسان با تاکید بر لزوم فرهنگسازی برای استفاده از اینترنت در روزهای کرونا معتقدند با توجه به بستری که در حال حاضر در حوزه شبکه های اجتماعی وجود دارد، ایجاد و گسترش کسب و کارهای اینترنتی می تواند نتایج مثبت و اثرگذاری داشته باشد.  

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز