تهران ۳۲.۷۹° كمينه ۳۱.۷۹°  بیشینه ۳۲.۹۹°
۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۳
به عنوان یک شهروند

انتظار شما از رئیس جمهور آینده چیست؟

انتظار شما از رئیس جمهور آینده چیست؟
رئیس جمهور آینده چه مشخصات رفتاری باید داشته باشد و چه کارهایی در زمینه اجرایی باید انجام دهد؟
کد خبر: ۷۷۲۶۹

به گزارش معاصر، عروج ناگهانی شهید رئیسی رئیس دولت سیزدهم، باعث شد کشور زودتر از موعد چهارساله رنگ و بوی انتخاباتی بگیرد و شاهد شکوه حماسه‌ای دیگر باشیم.

طبق قانون اساسی معاون اول رئیس جمهور وظیفه سرپرستی ریاست جمهوری را بر عهده گرفت و موظف به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ظرف مدت ۵۰ روز شد. طبق روال از جناح‌های مختلف سیاسی در انتخابات ثبت نام و شورای نگهبان در نهایت صلاحیت ۶ نفر را تایید کرد:  مصطفی پورمحمدی، امیرحسین قاضی زاده هاشمی، علیرضا زاکانی، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف و مسعود پزشکیان که یکی از آنها در هشتم تیرماه به انتخاب شما سکان مدیریت اجرایی کشور را در دست خواهد گرفت.

به عنوان یک شهروند و فارغ از هر محدودیت و دسته بندی، برایمان بنویسید که از رئیس جمهور آینده چه انتظاراتی دارید؟ تمایل دارید اولویت‌های دولت چهاردهم در زمینه اجرایی چه باشد؟ در زمینه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... چه خواسته‌هایی از رئیس جمهور دارید؟ 

انتظارات، انتقادات و دغدغه‌های خود را در بخش کامنت این خبر برای ما بنویسید تا از این طریق به گوش داوطلبان چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برسانیم و پیگیر مطالبات شما باشیم

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز