تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۵.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۸
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اعلام کرد؛

۲ بیمار مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت در کهگیلویه و بویراحمد جان باختند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شمار جانباختگان کرونا در این استان افزایش یافته و به ۳۹۱ نفر در روز رسیده است و متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته دو هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۱۴۲۳۰
" پرویز یزدان‌پناه" افزود: هم اکنون ۸۸ بیمار کرونایی قطعی در بیمارستانهای استان بستری می باشند که ۲۰ نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.
وی تصریح کرد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۲۰۴۷۲ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: از ۳۵۵ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج که شامل تست های PCR و سریع می باشند حدود ۳۵ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، گچساران، کهگیلویه ،بهمئی، دنا و بقیه موارد در سایر شهرستان های استان بودند.
دکتر یزدان پناه با بیان اینکه همه افراد در معرض خطر ابتلا به کرونا هستند بر استفاده از ماسک، شستن دست ها و رعایت فاصله گذاری اجتماعی به عنوان اصول مهم در پیشگیری از ابتلا به کرونا تاکید کرد.      
به گزارش معاصر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، وی بیان کرد: با توجه به اینکه در چند روز گذشته درصد موارد مبتلا و بستری ثابت مانده است در صورت ساده انگاری وکاهش رعایت دستورالعمل های بهداشتی امکان افزایش موارد مبتلا وجود دارد بنابراین از مردم شریف استان خواهان رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و عدم حضور در تجمعات می باشیم.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز