تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس تهران؛

موتورسواران از تغییر مسیر ناگهانی در طول مراسم راهپیمایی خودداری کنند

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: به موتورسواران توصیه میکنیم که از تغییر مسیر ناگهانی در طول مسیر جشن خودداری کنند، چرا می می تواند موجب بروز حادثه و ایجاد خطر برای سایر شرکت کنندگان در این مراسم شود.
کد خبر: ۱۷۳۵۵
به گزارش پایگاه خبری معاصر، سرهنگ علی همه خانی، ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اعلام راهپیمایی متفاوت امسال نسبت به سنوات گذشته اظهار کرد: با توجه به اینکه سال جاری مراسم به صورت خودرویی و موتوری برگزار می شود، لازم است که موتورسیکلت سواران قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را بیش از پیش رعایت کنند. 

وی افزود: از موتورسیکلت سواران می خواهیم که فقط در مسیرهای اعلامی شش گانه که اطلاع رسانی شده است حرکت کنند و از ورود به مسیرهای تردد خودروها و تداخل ترافیک با مسیر آنها جدا خودداری کنند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به لزوم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی گفت: به موتورسواران توصیه میکنیم که از تغییر مسیر ناگهانی در طول مسیر جشن خودداری کنند، چرا می می تواند موجب بروز حادثه و ایجاد خطر برای سایر شرکت کنندگان در این مراسم شود. 

سرهنگ همه خانی اظهار کرد: موتورسواران همچنین به طور ویژه تمام حواس خود را به جلو معطوف کنند و ضمن اینکه از کلاه کاسکت استفاده می کنند حتما به توصیه های پلیس راهور مستقر در تقاطع ها و معابر عمل کنند. 
به گفته وی، همچنین نیاز است که موتورسواران حتما حواس خود را به ترک نشین خود نیز معطوف کنند تا از هرگونه حادثه و اتفاق ناگوار جلوگیری شود.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز