تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۴.۷۹°
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶
استاندار زنجان گفت:

فعالیت دستفروش های غیربومی، باعث رشد کرونا می شود

استاندار زنجان گفت: فرمانداران در شهرستانها اجازه ندهند که فروشنده‌ای غیر بومی بساط فروش برپا کند و جلوی فعالیت شأن گرفته شود چرا که فعالیت این افراد در برخی شهرستانها باعث شده تا کرونا روند صعودی به خود بگیرد.
کد خبر: ۱۸۵۵۴
به گزارش پایگاه خبری معاصر، فتح الله حقیقی شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد کرونای استان زنجان، با بیان اینکه در پاساژها و بازار شاهد شلوغی مردم هستیم، گفت: این نشان می‌دهد که مردم به کل بیماری کرونا را فراموش کردند و فکر می‌کنند که زدن واکسن درمان قطعی این بیماری است.

وی با بیان اینکه استودیو سلامت در استان باید همانند گذشته تقویت و فعال شود، افزود: استودیو سلامت عملیاتی تر وارد شود تا شاهد کاهش سفید شدن استان باشیم چرا که افزایش این بیماری باعث می‌شود تا دوباره این بیماری افزایش پیدا کرده و دوباره محدودیت‌ها اعمال شود.

حقیقی ادامه داد: صدا و سیمای مرکز زنجان مخاطب بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی در بین مردم می‌تواند در کاهش این بیماری بسیار مؤثر باشد، مسئولین و فرمانداران در این شهرستانها هم باید نظارت لازم را از مراکز تفریحی و تجاری را داشته باشند.

استاندار زنجان برلزوم ساماندهی دست فروشان توسط شهرداری‌های استان تاکید کرد و بیان کرد: با ساماندهی دست فروشان از روند این بیماری هم جلوگیری می‌شود و فرمانداران در شهرستانها اجازه ندهند که فروشنده‌ای غیر بومی بساط فروش برپا کند و جلوی فعالیت شأن گرفته شود چرا که فعالیت این افراد در برخی شهرستانها باعث شده تا کرونا روند صعودی به خود بگیرد و در این زمینه با کسی اغماضی نداریم.

حقیقی بر لزوم افزایش تعداد مراکز ۱۶ ساعته در استان تاکید و بیان داشت: در این خصوص دانشگاه علوم پزشکی با جدیت وارد شود.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز