تهران ۲۶.۹۹° كمينه ۲۶.۷۹°  بیشینه ۲۶.۹۹°
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۴
بیست‌وششمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا

۲ برنز حاصل رقابت می‌پوشان تکواندو در روز نخست مسابقات قهرمانی آسیا

۲ برنز حاصل رقابت می‌پوشان تکواندو در روز نخست مسابقات قهرمانی آسیا
روز نخست رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا با کسب دو مدال برنز برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید.
کد خبر: ۷۶۶۸۳

به گزارش معاصر، روز نخست بیست‌وششمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا، امروز (پنجشنبه – ۲۷ اردیبهشت ماه) در شهر دانانگ کشور ویتنام با کسب دو مدال برنز سعیده نصیری و متین رضایی و حذف عجیب ناهید کیانی پیگیری شد.

در وزن ۴۶- کیلوگرم بانوان، سعیده نصیری در نخستین دیدار خود ۲ بر صفر و با نتایج ۱۶ بر ۳ و ۱۲ بر صفر از سد تکواندوکار مغولستان عبور کرد. او در مرحله یک چهارم نهایی نیز در دو راند و با نتایج ۲ بر یک و ۵ بر ۲ روکا اوکاموتو از ژاپن را شکست داد، اما در مرحله نیمه نهایی در دو راند و با نتایج ۷ بر ۵ و ۵ بر ۲ مغلوب وانگ نماینده چین شد و با مدال برنز به کار خود پایان داد.

شوک بزرگ به تیم ملی تکواندو بانوان

متین رضایی در وزن ۶۳- کیلوگرم، ابتدا دو بر صفر ساروکا از ژاپن را برد و در مرحله یک چهارم نهایی در دو راند و با نتایج ۵ بر ۳ و ۱۴ بر ۵ از سد ذکریا قالی از عربستان گذشت. رضایی در مرحله نیمه نهایی نیز در دیداری نزدیک مقابل جانگ جون دارنده مدال برنز المپیک توکیو و یک مدال طلا و نقره جهان ۲ بر صفر و با نتایج ۵-۵ و ۱۰ بر ۱۲ شکست خورد و از حضور در دیدار نهایی بازماند و به مدال برنز رسید.

نتیجه عجیب رقابت‌های امروز حذف ناهید کیانی قهرمان دوره گذشته آسیا در نخستین مبارزه خود در رقابت‌های وزن ۵۳- کیلوگرم بود. کیانی که سید یک جدول ۱۴ نفره این وزن بود، پس از استراحت در دور نخست به مصاف جونگ نماینده تایلند رفت و در دور راند متوالی و با نتایج ۳ بر یک و ۲ بر یک مغلوب حریف خود شد تا قهرمان جهان و المپین تکواندو ایران وداعی زودهنگام با مسابقات داشته باشد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز