تهران ۲۶.۷۳° كمينه ۲۵.۷۹°  بیشینه ۲۶.۹۹°
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵

تعطیلی بازار تهران یک هفته دیگر تمدید شد

رئیس اتاق اصناف تهران با بیان اینکه تعطیلی بازار بزرگ تهران و اصناف قرار گرفته در گروه‌های شغلی دو، سه و چهار تمدید شده است، گفت: اصناف نامبرده از شنبه ۴ اردیبهشت تا جمعه ۱۰ اردیبهشت ماه اجازه فعالیت ندارند. قاسم نوده فراهانی شامگاه پنجشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا و ابلاغ استاندار تهران مبنی بر تمدید یک هفته‌ای محدودیت‌های ضد کرونایی در شهر‌های قرمز و نارنجی، گروه‌های شغلی دو، سه و چهار همچون هفته‌های گذشته تعطیل هستند و به هیچ وجه امکان فعالیت را ندارند.
کد خبر: ۲۱۲۵۰
رئیس اتاق اصناف تهران با بیان اینکه تعطیلی بازار بزرگ تهران و اصناف قرار گرفته در گروه‌های شغلی دو، سه و چهار تمدید شده است، گفت: اصناف نامبرده از شنبه ۴ اردیبهشت تا جمعه ۱۰ اردیبهشت ماه اجازه فعالیت ندارند.

تعطیلی بازار تهران یک هفته دیگر تمدید شد

یه گزارش معاصر به نقل از فرارو، قاسم نوده فراهانی شامگاه پنجشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا و ابلاغ استاندار تهران مبنی بر تمدید یک هفته‌ای محدودیت‌های ضد کرونایی در شهر‌های قرمز و نارنجی، گروه‌های شغلی دو، سه و چهار همچون هفته‌های گذشته تعطیل هستند و به هیچ وجه امکان فعالیت را ندارند.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز