تهران ۱۵.۹۹° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱

درخواست دولت هند از توییتر: توییت‌های انتقادی درباره کرونا را حذف کنید

هند یک استراتژی جدید برای مقابله با ویروس کرونا اتخاذ کرده و آن هم حذف توییت‌هایی با محتوای انتقادی نسبت به عملکرد دولت در قبال همه‌گیری است.
کد خبر: ۲۱۳۷۱
 بر اساس یک گزارش، در بحبوحه رکوردشکنی تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در موج دوم همه‌گیری، دولت هند از توییتر درخواست کرده که توییت‌های انتقادی از عملکردش را حذف کند.

به گزارش معاصر به نقل از نیویورک پست،  مقامات هند طی یک دستور اضظراری، 21 توییت را برای حذف آن‌ها طبق قانون فناوری اطلاعات کشور مشخص کرده‌اند. 

پیتر فردریش، نویسنده، گفته که توییت وی در انتقاد از عملکرد نخست‌وزیر هند، نارندرا مودی «واقعا» از صفحه توییترش حذف شده اما کماکان در بخش‌های دیگر قابل دسترسی است.

متن این توییت چنین بوده است: « واقعیت # هند در رژیم # مودی. حداقل خدمات درمانی رایگان است؟ # COVIDSecaveWaveInIndia #IndiaFightsCorona #ModiFailsIndia #ModiResign.»
در این خصوص سخنگوی توییتر به رویترز گفت: «هنگامی که یک درخواست قانونی معتبر دریافت می‌کنیم، آن را هم طبق قوانین توییرو همچنین طبق قوانین محلی بررسی می‌کنیم».

وی ادامه داد: «اگر محتوای توییت در مغایرت با قوانین توییتر باشد، آن توییت حذف خواهد شد. اما اگر تشخیص داده شود که آن محتوا تنها در یک حوزه قضایی خاص غیر قانونی است اما در مغایرت با قوانین توییتر نیست، ممکن است که از دسترسی به آن توییت تنها در هند جلوگیری کنیم».

درخواست دولت هند از توییتر: توییت‌های انتقادی در خصوص کرونا را حذف کنید
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز