تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۴.۷۹°
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۸

استخراج بیت کوئین در بخش خانگی و صنعتی در حال افزایش است

کد خبر: ۲۳۶۰۷
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با بیان اینکه تمام افزایش مصرف برق برای بیت کوئین نیست، گفت: استخراج بیت کوئین در بخش خانگی و صنعتی در حال افزایش است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا علیزاده بعد از ظهر یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل شرکت توزیع برق زنجان، بر لزوم مدیریت مصرف برق در استان تاکید کرد و گفت: شهروندان مصرف برق را مد نظر قرار دهند.

وی اظهار کرد: الگوی مصرف تعریف شده که در صورت فرسوده بودن شبکه میزان مصرف افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان با بیان اینکه در زنجان میزان تلفات هفت درصد بوده و نسبت به میانگین کشوری وضعیت بهتری دارد، گفت: همه تجهیزاتی که توسط مردم خریداری می‌شود باید دارای برچسب انرژی باشد که برخی مردم بدون توجه به این موضوع وسایل بدون استاندارد برقی را خریداری می‌کنند.

علیزاده با بیان اینکه تمام افزایش برق برای بیت کوئین نیست، گفت: بیت کوئین یک عامل تاثیرگذار است و در بخش خانگی و صنعتی در حال افزایش است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی در استان زنجان باید ۵۰ درصد کاهش مصرف برق داشته باشند، تصریح کرد: بانک‌ها و اداراتی که همکاری نمی‌کنند برق آنها قطع می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان تصریح کرد: جاده‌ها و معابر اصلی ۵۰ درصد تعدیل روشنایی شدند و از امروز نیز به نماهای ساختمان‌ها اخطار داده می‌شود تا در صورت عدم رعایت چراغ‌های عمومی آن ساختمان‌ها خاموش می‌شوند.

علیزاده گفت: در استان زنجان از ۳۷۰ هزار مشترک خانگی حدود ۱۱۰ هزار مشترک شهری و روستایی هستند که باید مدیریت مصرف برق را مد نظر قرار دهند. انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : بیتکوین
ارسال نظر

آخرین اخبار روز