تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۷.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸
برای حضور در مراسم انتقال پیکر حجاج جان‎باخته در منا

روحانی امروز به تهران بر‌می‌گردد

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور گفت: رئیس‌جمهوری اسلامی ایران با نیمه تمام گذاشتن سفرش، عصرامروز نیویورک را برای حضور در مراسم انتقال پیکر حجاج کشورمان که در حادثه اخیر منا جان باختند، ترک می‌کند.
کد خبر: ۲۵۵۴
اخبار معاصر: پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور گفت: دکتر روحانی از لحظه ورود به نیویورک و اطلاع از حادثه منا، پیگیر وضعیت حجاج عزیز جانباخته و مصدوم کشورمان در این حادثه غم انگیز بود و به طور مرتب در تماس با معاون اول خود و نیز مسوولان ذیربط، گزارش عملکرد دستگاه‌های مرتبط را پیگیری کردند.

وی گفت: رئیس‌جمهوری همچنین در بدو ورود به نیویورک به وزرای امور خارجه، ارشاد، راه و شهرسازی، کشور، بهداشت و به ویژه سازمان حج دستور داد تا با تسکیل ستادی هماهنگ، نسبت به انتقال هر چه سریع‌تر پیکر قربانیان به میهن اسلامی و مداوای آسیب دیدگان حادثه اقدام کنند.

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهوری گفت: به رغم کارشکنی‌ها و تعلل مقامات سعودی، در نتیجه تلاش‌های صورت گرفته، نخستین گروه از پیکرهای حجاج عزیز کشورمان که در حال انجام مناسک حج ابراهیمی، لباس احرام و در سرزمین منا قربانی شدند؛ روز سه‌شنبه به کشورمان منتقل خواهد شد و به همین دلیل رئیس‌جمهوری با لغو تعدادی از برنامه و دیدارهای پیش‌بینی شده خود در سازمان ملل، بعد از ظهر دوشنبه نیویورک را ترک خواهد کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز