تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۵.۴°  بیشینه ۲۶.۷۹°
۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶

سواحل مازندران بسته شد

کد خبر: ۲۶۰۱۸
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران گفت که با توجه به آغاز موج جدید شیوع کرونا و افزایش آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در استان ، تمام راه‌های ورود به سواحل استان بسته شده است.

علی رجبی وندچالی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود که فرمانداری ها شهرستان های ساحلی با نصب بنر و پارچه نوشته در مبادی ورودی به ساحل ، این موضوع را اطلاع رسانی کرده اند و لازم است شهروندان از حضور در سواحل به خاطر اجرا نشدن طرح دریا خودداری کنند.

وی توضیح داد : با هدف کنترل بیشتر و جلوگیری از ورود مسافران و گردشگران به سواحل دریا، ناجیان غریق و ماموران انتظامی و هلال احمر علاوه بر حضور در مناطقی که طرح دریا قبلا اجرا می شد، در دیگر نقاط حادثه خیز نیز حضور دارند تا اجازه ندهند کسانی که بدون توجه به بسته بودن ساحل وارد این منطقه می شوند ، وارد آب شوند.

رجبی وندچالی تعداد مناطق حادثه خیز شناسایی شده در سواحل مازندران را ۳۷۶ نقطه اعلام کرد و گفت : این مناطق که با نصب تابلو مشخص شده اند ، برای شنا خطرناک هستند و ورود به آب و شنا کردن در این مناطق ممنوع است.

مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری مازندران در باره وضعیت طرح دریا در مناطقی که از اوایل تیر ماه دایر شده بود ، گفت : در پی موج جدید کرونا ، تمامی این طرح‌ از اوایل هفته جاری تعطیل شده اند و مشخص نیست تا چه زمانی باید تعطیل بمانند. انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : مازندران
ارسال نظر

آخرین اخبار روز