تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۳.۷۳°  بیشینه ۲۴.۷۹°
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰

تصویر گذرنامه سفیر سابق ایران در لبنان

در پی اعلام سخنگوی وزارت امور خارجه مبنی بر این که آقای غضنفر اصل رکن‌آبادی سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در لبنان، با گذرنامه عادی خود عازم سفر حج شده است، خبرگزاری صدا و سیما تصویر این گذرنامه را منتشر کرد.
کد خبر: ۲۶۴۳
اخبار معاصر: خانم افخم سخنگوی وزارت امور خارجه امروز خبر برخی رسانه‌های عربی را درباره سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در لبنان، عجولانه توصیف کرد.

 افخم خبر آن دسته از رسانه‌ها مبنی بر اینکه آقای غضنفر اصل رکن‌آبادی، دیپلمات ایرانی با نام دیگری و از راه غیررسمی وارد عربستان شده است، شتاب‌زده خواند و تصریح کرد: آقای رکن‌آبادی با گذرنامه عادی خود عازم سفر حج شده و اطلاعات دقیق گذرنامه مربوط به همه حجاج و از جمله وی، در اختیار مراجع رسمی دولت سعودی است و هیچ گونه شائبه‌ای درباره اطلاعات و جزئیات مربوط و نحوه ورود آقای رکن‌آبادی به کشور عربستان وجود ندارد.

سخنگوی وزارت خارجه افزود: گذرنامه عادی آقای غضنفر اصل رکن‌آبادی همکار ما در وزارت امور خارجه ممهور به مهر روادید حج است و طبق اطلاعات واصله در شرایط کنونی به دلیل لزوم ارائه مدارک هویتی همه مفقودان، سوابق وی نیز که در فهرست اسامی مفقودان واقعه منا است، در اختیار مقامات سعودی قرار گرفته و خبرسازی‌های موجود درخصوص این موضوع نادرست و ناشی از اغراض و اهداف دیگر است.

انتهای پیام/
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز