تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۵.۴°  بیشینه ۲۸.۷۹°
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱

مهلت ۷۲ ساعته به نفر دوم سفارت بحرین برای ترک ایران

وزارت خارجه کشورمان ۷۲ ساعت به بسام دلهان الدوسری فرصت داد تا خاک جمهوری اسلامی ایران را ترک کند.
کد خبر: ۲۹۰۰

جمهوری اسلامی ایران با عنصر نامطلوب خواندن نفر دوم سفارت بحرین در تهران از معاون سفارت این کشور خواست، خاک جمهوری اسلامی ایران را ترک کند .

وزارت امورخارجه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد:  این وزارتخانه با اعلام رسمی به سفارت بحرین در تهران و رد اتهامات بی اساس عنوان شده در سخنرانی وزیر امورخارجه بحرین در  مجمع عمومی سازمان ملل متحد علیه جمهوری اسلامی ایران، نفر دوم سفارت این کشور در تهران را عنصر نامطلوب شناخت و تاکید کرد: بسام دلهان الدوسری معاون سفارت بحرین در تهران باید ظرف 72 ساعت خاک جمهوری اسلامی ایران را ترک کند.

معاون عربی آفریقایی وزیر امور خارجه نیز در این باره گفت: مقامات بحرین چند سالی است با مشکلات زیادی مواجه اند و برای فرار از این مشکلات به جای چاره اندیشی فرافکنی می کنند.

آقای امیرعبداللهیان در خصوص اخراج کاردار دوم سفارت ایران از بحرین گفت: بحرین بارها به غلط اتهامات مختلفی را به ایران وارد کرده است .

واکنش ایران در حالی است که نماینده بحرین در مجمع عمومی سازمان ملل ایران را به دخالت در امور کشورش متهم کرد.

معاون عربی آفریقایی وزارت امور خارجه با اشاره به اینکه تهران در امور بحرین دخالت نداشته است تاکید کرد: در قبال این اقدام بحرین دستور دادیم بسام دلهان الدوسری نفر دوم سفارت بحرین در تهران ظرف 72 ساعت خاک ایران را ترک کند.

همچنین العربیه ادعا کرد: بحرین به کاردار سفارت ایران در منامه 72 ساعت مهلت داد تا این کشور را ترک کند.

انتهای پیام/
انتهای پیام
منبع: شبکه خبر
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز