تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۵.۹۹°
۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴
سردار اشتری خبر داد:

کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای در برنامه‌ ششم توسعه

رئیس پلیس کشور گفت: باید بتوانیم در برنامه‌ ششم توسعه تلفات جاده‌ای را حداقل سالانه ۱۰ درصد کاهش دهیم.
کد خبر: ۳۳۱۷
اخبار معاصر: سردار حسین اشتری صبح امروز در همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک که با حضور رییس‌جمهور برگزار شد، با اشاره به اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی سهم عظیمی در ایجاد امنیت روانی و اجتماعی دارد، گفت:‌ در سالهای اخیر با تلاش پلیس راهنمایی و رانندگی، شاهد موفقیت‌های زیادی در زمینه کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای بوده‌ایم.

وی همچنین گفت: در شش ماه اول سال 94 نسبت به شش ماه اول سال قبل بیش از 7 درصد کاهش تلفات تصادفات رانندگی داشته‌ایم، این آمار در حالیست که ما شاهد روند افزایش قابل توجه وسایل نقلیه بوده‌ایم.

رییس پلیس کشور تاکید کرد: با اقدامات سازنده، برخورداری از فناوری‌های روز دنیا، تقویت راهنمایی و رانندگی و رفع تنگناهای موجود باید بتوانیم در برنامه‌ ششم توسعه تلفات جاده‌ای را حداقل سالانه 10 درصد کاهش دهیم.

سردار اشتری همچنین خاطر نشان کرد: یکی از ابزارهای مهم برای افزایش انضباط ترافیکی توجه به مقوله فرهنگ سازی و ارتقای سطح بینش و آگاهی مردم نسبت به قوانین و رعایت آن است.

فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه فعالیت همیاران پلیس نتیجه تعامل ناجا با آموزش و پرورش است، ادامه داد: شایسته است ما از زحمات و همکاری‌های وزارت کشور، بهداشت، راه و شهرسازی، آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌ها نیز تشکر کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد:‌برای تداوم روند کاهش تصادفات باید موانع را رفع کرد ما به ارتقای فرهنگ ترافیک، اصلاح ساختار مدیریت، توسعه تجهیزات نوین الکترونیکی و ارتقای استانداردهای ایمنی در وسایل نقلیه نیازمندیم.

انتهای پیام/

منبع: نسیم
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : کاهش تلفات جاده‌ای
ارسال نظر

آخرین اخبار روز