تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۱.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹

فوری: آغاز فروش محصولات ایران خودرو با قیمت جدید

فروش فوری چهار محصول ایران خودرو از روز چهارشنبه ۱۹ آبان به مدت دو روز به اجرا گذاشته می‌شود و تا پایان روز جمعه ۲۱ آبان، امکان ثبت‌نام اولیه برای متقاضیان وجود دارد.
کد خبر: ۳۴۴۴۲
فوری: آغاز فروش محصولات ایران خودرو با قیمت جدید


ایران خودرو فروش فوق‌العاده چهار محصول راناپلاس، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک و پژو ۲۰۶ تیپ ۲ را با موعد تحویل حداکثر سه ماهه عرضه می‌کند.

براساس اعلام ایران خودرو این طرح از روز چهارشنبه ۱۹ آبان به مدت دو روز به اجرا گذاشته می‌شود و تا پایان روز جمعه ۲۱ آبان، امکان ثبت‌نام اولیه برای متقاضیان وجود دارد. مشتریان نهایی با قرعه‌کشی در حضور نمایندگان نهادهای انتخاب خواهند شد.

شرایط اختصاصی بخشنامه:
۱ .تحویل خودرو بر اساس اولویت‌بندی تعیین شده در قرعه‌کشی و سایر ضوابط ابلاغی کمیته خودرو خواهد بود.

۲ .انتخاب رنگ خودرو پس از اعلام اسامی منتخبین و توسط مشتری در مرحله واریز وجه صورت خواهد گرفت.

۳ .خودروی ثبت‌نامی، از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابلاغ شده در زمان تحویل خودرو برخوردار خواهد بود.

۴ .صحت کلیه اطلاعات درج شده خصوصاً کد ملی،آدرس و کدپستی بر عهده متقاضی است و در صورت تغییر یا اشتباه در اطلاعات ارائه شده کلیه تبعات احتمالی ناشی از آن مانند تاخیر در تحویل و عدم شماره‌گذاری خودرو برعهده متقاضی می‌باشد.


۵ .در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، معادل ۳۶ درصد سالیانه سه درصد ماهانه خسارت تاخیر به صورت روز شمار محاسبه و مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد بود.

۶ .امکان انصراف از ثبت‌نام تا قبل از پایان مهلت ثبت‌نام از طریق سایت و میز کار  پنل کاربری امکان پذیر است ولیکن پس از انعقاد قرارداد، مشتری به هیچ‌عنوان حق انصراف ندارد.

۷ .سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو به شماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ میباشد و تمامی پیامکهای ارسالی از طریق شماره مذکور صورت خواهد گرفت.

۸ .شماره تلفن مرکز تماس ایران خودرو برای پاسخگویی در حین ثبت نام ۸۲۲۷۲۷۲۷-۰۲۱ است.

مطابق جدول فروش آبان ماه قیمت های محصولات نسبت به طرح فروش مهرماه با افزایش مواجه است.


فوری: آغاز فروش محصولات ایران خودرو با قیمت جدید

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز