تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۱.۷۹°  بیشینه ۲۵.۹۹°
۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹

سنت گره گشایی از مشکلات مردم در مسجد باید احیا شود

استاندار فارس با بیان اینکه یکی از گلایه های مردم در شهرستان این است که ۹۰درصد موارد را به مرکز استان ارجاع می دهند تصریح کرد:برخی از دستگاه ها در شهرستان تبدیل به ماشین ارجاع دادن به مرکز استان شده اند که باید فرایندی تدبیر شود تا کارهای مردم در شهرستان پیگیری و رفع گردد و از ترددهای غیر ضروری اجتناب شود و این تدبیر با تفویض اختیار دستگاه های اجرایی استان به شهرستان ها مسیر محقق می‌شود.
کد خبر: ۳۶۸۵۳

سنت گره گشایی از مشکلات مردم در مسجد باید احیا شود

دکتر محمد هادی ایمانیه در حاشیه دیدار عمومی خود با مردم ، با بیان اینکه این دیدارهای مردمی به صورت ماهیانه برگزار می شود، عنوان کرد: این دومین دیدار مردمی است که بعد از گذشت یک ماه در مسجد وکیل برگزار می شود.

وی مسجد را محل گره گشایی مردم دانست و با اشاره به دلیل برگزاری دیدارهای مردمی در این مکان مقدس، گفت: مسجد درکنار کارکرد معنوی، محل عبادت مردم با خدا و گره گشایی نیز است.
به اعتقاد استاندار فارس این سنت گره گشایی کار مردم در مسجد باید احیا شود.
دکتر ایمانیه با بیان اینکه مسئولان با حضور در مسجد باید پیگیر رفع مشکلات مردم باشند، عنوان کرد: در این دیدارهای ماهانه حدود ۹۰ مراجعه کننده با حضور در مسجد مشکلات خود را با مسئولان در میان می‌گذارند.
 
نماینده عالی دولت در استان فارس، با بیان اینکه دو اقدام در کشور و استان باید برای مشکلات مردم صورت بگیرد، اظهار کرد: باید حتی المقدور اختیارات به استان و از استان به شهرستان ها تفویض شود تا مشکلات مردم رفع و از رفت و آمدهای هم استانی‌ها به مرکز جلوگیری شود .
 به اعتقاد ایمانیه باید ارتباطات بین سازمانی در سطح استان تقویت شود تا مشکلات و مسایل از طریق پنجره واحد رفع گردد.
  
استاندار فارس با بیان اینکه رضایت مردم از مسئولان با رفع مسایل و مشکلات آنها به دست می آید عنوان کرد:با وضعیت موجود می توانیم این فرهنگ را در سازمان ها و بین مدیران و کارمندان ایجاد کنیم که ارائه خدمات برای همه مردم و مراجعه کنندگان با روی خوش و به صورت یکسان باشد و تفاوتی بین آنها وجود نداشته باشد .
 
 
نماینده عالی دولت در استان فارس تصریح کرد: برخی از پیش نویس ها در برگ های درخواست مردم بین دستگاه های مختلف چندین بار می چرخد و در نهایت نیز به آن درخواست پاسخ منفی داده می شود که باید این چرخه تغییر یابد. 
 
استاندار فارس با بیان اینکه یکی از گلایه های مردم در شهرستان این است که ۹۰ درصد موارد را به مرکز استان ارجاع می دهند تصریح کرد:برخی از دستگاه ها در شهرستان تبدیل به ماشین ارجاع دادن به مرکز استان شده اند که باید فرایندی تدبیر شود تا کارهای مردم در شهرستان پیگیری و رفع گردد و از ترددهای غیر ضروری اجتناب شود و این تدبیر با تفویض اختیار دستگاه های اجرایی استان به شهرستان ها محقق می‌شود.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز