تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۵:۱۴

احتمال سقوط بهمن در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی البرز

مدیرکل هواشناسی البرز گفت: در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی استان بارش باران و برف، ریزش سنگ و احتمال سقوط بهمن پیش‌بینی می‌شود
کد خبر: ۳۹۱۹۳

احتمال سقوط بهمن در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی البرز

آرش بهارونداحمدی با اشاره به قرار گرفتن استان البرز در وضعیت هشدار هواشناسی سطح زرد اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از فعالیت موج بارشی از اوایل وقت روز یکشنبه تا عصر دوشنبه هفته آینده در منطقه البرز مرکزی می‌باشد.

وی بیان کرد: به موجب این شرایط در استان بارش باران، آب‌گرفتگی معابر، در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی بارش باران و برف، ریزش سنگ و احتمال سقوط بهمن پیش‌بینی می‌شود

مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز البرز قسمتی ابری تا ابری همراه با غبار محلی است، تصریح کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان ۱۲ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا ۳ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۵ متر بر ثانیه است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی فردا آسمان البرز قسمتی تا ابری همراه با مه و در شب ابری همراه با بارش باران است.

بهارونداحمدی به پیش‌بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما ۱۵ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۵ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۷ متر بر ثانیه است.

منبع: مهر
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز