تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۰

فال روزانه چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!!
کد خبر: ۳۹۳۶۳

فال روزانه چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰

اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال امروز من از مجله تصویر زندگی همراه شوید.

فال شخصی برای متولدین ۴ اسفند :

امسال زمانی فوق العاده برای گسترش روابط اجتماعی و عاطفیتان خواهد بود. شما نیاز زیادی به محکمتر کردن رابطه عاشقانه خود احساس می کنید و اکنون این فرصت برایتان فراهم شده است تا به رابطه تان عمق و معنای تازه ای ببخشید. همچنین امسال زمان خوبی برای برقراری روابط دوستی جدید خواهد بود و خواهید توانست موقعیت اجتماعی خود را با این کار بالاتر برده و با افراد با ارزشی آشنا شوید که به بهتر کردن زندگی شما کمک قابل توجهی خواهند کرد. ماه هاست که در فکر سرمایه گذاری روی چیزی بوده اید، ولی به طور جدی و مصمم به آن فکر نکرده اید یا جسارت کافی برای این کار را نداشته اید. همین حالا دست به کار شده و انتخابتان را کرده و به مناسبت روز تولدتان این نقشه خود را عملی کنید. امروز ستاره ها از شما حمایت خواهند کرد و روز خوبی برای سرمایه گذاری کردن خواهد بود. آگاهانه انتخاب کنید ولی به شانس خود نیز اطمینان داشته باشید. سرمایه گذاری هایی که اکنون انجام دهید تا تابستان به ثمر خواهند نشست.


♈ فال روزانه متولدین فروردین

تمایل ذاتی شما به رفتارهای غیرمنتظره و انجام کارها به صورت بی مقدمه باعث می شود که دوست نداشته باشید برای کارهایتان برنامه ریزی کنید. وقتی هر طوری که خودتان می خواهید کارها را انجام می دهید و از کاری به کار دیگر می پرید خیلی راحتتر هستید. متاسفانه این رفتار امروز به ضررتان است و داشتن یک برنامه حساب شده به شما کمک خواهد کرد در رسیدن به اهدافتان موفقیت بیشتری داشته باشید. امروز احساسات عاشقانه و خلاقیت در وجود شما بیش از هر کس دیگری هستند. رابطه عاطفی موفق و رضایت بخش شما باعث شده که عشق نسبت به شریک راهتان در وجودتان موج بزند و بخواهید به هر نحوی که شده این عشق و قدردانی خود را به او نشان دهید. این روزها فکر می کنید تا حالا عمرتان را به هدر داده اید و این اواخر به همه چیز شک دارید دلتان را صاف کنید و از حالا به بعد فقط برای رضای خودتان به مردم خوبی کنید دیگران اگر جفا می کنند چیزی از خوبی شما کم نمی شود. بهتر است هر چه سریعتر موجبات رضایت پدر و مادرتان را فراهم کنید. مجبور می شوید به راه دوری بروید.

♉ فال روزانه متولدین اردیبهشت

برخی تغییرات در انتظار شما هستند که شاید خودتان را برای آنها آماده نکرده باشید و حداقل در حال حاضر علاقه ای هم به آنها نداشته باشید، اما چند روز آینده ی شما را تحت تاثیر قرار خواهند داد و روزهایی نه چندان آرام را برایتان به همراه خواهند داشت. کارهای زیادی هستند که باید انجام شوند و خوشبختانه توانایی فوق العاده ای که در سر و سامان دادن به کارها و مدیریت اوضاع دارید به شما کمک خواهد کرد تا از پس انجام همه ی این کارها به خوبی بربیایید. شاید بد نباشد امروز تا وقت هست کمی بیشتر از همیشه استراحت کرده و خودتان را برای این روزهای پرمشغله آماده کنید. لازم نیست از همین امروز شروع به کار کنید! به دنبال کسی هستید که دیدار او فعلا میسر نیست شکایت نکنید، گر چه برای این دیدار بسیار تلاش کرده اید اما تاکنون موفقیتی به دست نیاورده اید مقدمات این ملاقات فعلا مهیا نیست کاری را که مدتی است شروع کرده اید نیمه کاره رها نکنید. برای هر کاری باید مهارت پیدا کنید حتی برای شرکت در امتحان.


♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز ترس ها و نگرانی هایی در رابطه با مسائل کاری شما را در بر گرفته اند، اما خوشبختانه می توانیم با خیال راحت به شما بگوییم که این نگرانی هایتان بیهوده هستند و حداقل در حال حاضر، هیچ خطری شما و آینده ی حرفه ایتان را تهدید نمی کند. درست است که در محل کارتان با چالش های زیادی مواجه هستید و این روزها اوضاع آنطوری که شما می خواهید پیش نمی رود، اما به شما توصیه می شود که خودتان را از مشکلات و مسائلی که با خود شما ارتباط مستقیم پیدا نمی کنند دور نگه داشته و خودتان را با آنها درگیر نکنید. شما چیزهای مهم تری دارید که باید به آنها توجه کنید، مثلا خانواده تان! چیزی را از دست داده اید که بزودی دوباره آن را به دستش می آورید. شاد باشید به نیتتان می رسید و روزگار سعادت و نیک بختی شما فرا می رسید. بد خواهی و حسادت دیگران تاثیری در اراده شما نخواهد داشت. اعتماد به نفس خود را بیشتر کنید و عشق و محبت را سرلوحه کار خود قرار دهید. صبور باشید تا مقدمات کاری که منتظرش هستید فراهم شود.


♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز شما نمی توانید فکر شخصی که به تازگی و یا حتی شاید همین امروز دیده اید را از ذهن خود خارج کنید. او شما را به شدت تحت تأثیر قرار داده و تمام مدت دارید به او فکر می کنید. هنوز برای قضاوت در مورد این که احساساتتان نسبت به این شخص واقعی هستند و یا خیلی زود کل این ماجرا را فراموش خواهید کرد خیلی زود است، اما در هر صورت فعلا بسیار هیجان زده و سرحال هستید. شما برای امروز برنامه های بسیاری در نظر داشته اید، اجازه ندهید درگیری ذهنتان با این موضوع برنامه هایتان را به هم بریزد. از وقتتان به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و خودتان را برای یک هفته ی پربار کاری آماده کنید. جای نگرانی وجود ندارد شما فردی زیرک و مورد توجه همگان هستید شما باور دارید که کار غیر ممکن وجود ندارد. دعای خیر پدر و مادرتان بدرقه راهتان هست. گام‌هایتان را متعادل کنید، شما گاهی خیلی تند می روید و گاهی خیلی کند و با این روش حوصله اطرافیان را سر می برید دست از نصیحت کردن بردارید بیهوده وقتتان را تلف می کنید.


♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

شما امروز از لحاظ احساسی هر لحظه حالی دارید و حالاتتان خیلی سریع عوض می شوند. خودتان را برای این وضعیت سرزنش نکنید، هیچ اشکالی ندارد اگر هر از گاهی این گونه باشید و این حالت خیلی زود برطرف خواهد شد. درگیری هایی که صبح با عشقتان دارید تا غروب تقریبا از بین خواهند رفت و اوضاع آرام خواهد شد. امروز خدمت رسانی به دیگران زمان زیادی از شما خواهد گرفت. خواه این توجه و سرویس دهی فقط از لحاظ فکری و عاطفی باشد، خواه مجبور به انجام فعالیت های فیزیکی باشد، طرف مقابلتان تشکر مورد انتظارتان را از شما نخواهد کرد، اما خیالتان راحت باشد که قلبا قدر زحماتتان را می داند. دوستان خوبی دارید که در روزهای سخت و در تنگنا کمکتان می کنند کاری نکنید که این یاران ترکتان کنند و تنها شوید، بهتر است آنها را در جریان مشکل پیش آمده بگذارید و با آنها یک رنگ باشید همت کنید تا بر مشکل پیش آمده پیروز شوید. در مورد شخصی که دوستتان دارد خیلی سخت گیری می کنید و بهانه های بی دلیل می آورید.


♍ فال امروز متولدین شهریور

بعضی روزها روز برنامه ریزی و بعضی دیگر روز اجرای آنها هستند. شاید امروز عملکرد چندان قابل توجهی نداشته باشید، ولی قدرت های تحلیلی و استدلالی شما در اوج خود قرار دارند. کمبودی که امروز در انرژی فیزیکی خود احساس می کنید با پر کاری مهارت های سازمانی کاربردیتان جبران خواهد شد. امروز عشق برای شما حالتی رویایی به خود گرفته و می توانید با کسی که دوست دارید خلوت کرده و کمی با هم صحبت کنید و از بودن در کنار هم لذت ببرید. گرمای رابطه شما  عشق و علاقه ای که نسبت به یکدیگر دارید برای همه مشخص است و آن چه این رابطه را قشنگ تر می کند این است که تا مدت ها و حتی شاید تا ابد ادامه خواهد داشت. بدون آنکه متوجه باشید بیش از اندازه فخر فروشی می کنید و با طعنه و کنایه کارها را پیچیده تر می کنید، ممکن است اطرافیان را آزرده خاطر و از همراهی با خودتان پشیمان کنید شخصی شما را دوست دارد اما از بس با او بد خلقی کرده اید جرات نزدیک شدن به شما را ندارد مراقب رفتارتان باشید وگرنه پس گرفتن آنچه گفته اید کار سخت تری خواهد بود.


♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

شما همیشه شم تجاری بسیار خوبی داشته اید، اما امروز این تواناییتان بیش از هر زمان دیگری شده است. شما اطلاعات مفید بسیاری را در رابطه با مسائل اقتصادی از طریق مطالعه و تحقیق در اینترنت کسب کرده اید و آنها را خیلی خوب درک کرده و حالا آماده اید تا از آنها بهره ببرید. خوشبختانه امروز حس درونیتان نیز به کمک شما آمده است و خیلی خوب می توانید تشخیص دهید که چه سرمایه گذاری هایی به نفع شما و چه کارهایی به ضررتان خواهند بود. برای امروزتان یک برنامه ی مفرح در نظر بگیرید و تمام روزتان را در خانه و پای تلویزیون و با موبایل بازی و کارهای بیهوده نگذرانید. بگذارید امروز با روزهای قبل کمی فرق داشته باشد! شما از خوبی چیزی کم ندارید و برای همین همه مجذوبتان می شوند پیمان یا قراردادی که بسته اید بسیار فرخنده است و روزگارتان بهتر می شود. لطف و محبت کسی دائم شامل حالتان می شود، قدردان باشید. کاری که در پیش دارید را رها نکنید و همچنان با پشتکار و تلاش ادامه دهید تا به ثمر بنشیند.


♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز چشم هایتان را خوب باز کنید، چون به احتمال زیاد فرصت آشنایی با عشق رویاهایتان را خواهید داشت و اگر حواستان را خوب جمع نکنید این فرصت را از دست خواهید داد. شاید هم به طور کاملا غیر منتظره فرصتی برای به دست آوردن مبلغ قابل ملاحظه ای پول برایتان به وجود بیاید. در هر صورت امروز برای شما یک روز عادی نخواهد بود و در نتیجه شما هم نباید مثل روزهای عادی برخورد کنید. شش دانگ حواستان را جمع کنید و هیچ فرصتی را از دست ندهید، چون در غیر این صورت بعدا حسابی پشیمان خواهید شد. اگر یک پیشنهاد کاری خیلی وسوسه انگیز داشتید بهتر است هول نشوید و بلافاصله آن را نپذیرید؛ بهتر است اول کمی اطلاعات در مورد آن جمع آوری کنید. در مورد موضوع مهمی که پیش آمده بهتر است جانب احتیاط و هوشیاری را از دست ندهید، هدیه ای می گیرید که باعث شادی شما می شود. پیشنهاد کاری جدیدی دریافت می کنید بهتر است در مورد آن بیشتر فکر کنید یا با دیگران هم مشورتی کنید، عنان کارها همه در دست های خودتان است خودتان را گم نکنید و نگران هم نباشید هیچ اتفاق بدی نخواهد افتاد.


♐ فال روزانه متولدین آذر

تغییراتی در انتظار شما هستند که می توانند به اندازه ی تغییر شغلتان بزرگ و یا به اندازه ی تغییر سرگرمی هایتان کوچک باشند، در هر صورت خودتان را برای این تغییرات آماده کنید. تکنولوژی مدرن به شدت شما را مجذوب و شیفته ی خود کرده است و در این فکر هستید که خلاقیت خود را به کار گرفته و فعالیت جدیدی را در این زمینه آغاز کنید. در نظر داشته باشید که همه چیز به همین سادگی که شما فکر می کنید نیست و پیش از هر کاری در اولین قدم باید دانش و مهارت خود را در این زمینه افزایش دهید. اگر وقت و هزینه ی کافی را در اختیار دارید به شما توصیه می شود که در کلاس های آموزشی مرتبط با این زمینه ثبت نام کنید. وقت آن رسیده به رفتارتان بیشتر فکر کنید، این روزها از همه جا و همه کس نا امید شده اید، حتی همت بلندتان هم کارساز نشد. حسودان و رقیبان باعث گره در کارهای شما شده اند. شیفته زرق و برق دنیا نباشید، توجه‌تان به داشته هایتان باشد مادی و معنوی گره از کارتان باز می شود مدتی از همه دوری کنید.


♑ فال روز متولدین دی

حتی اگر خیلی احساس خستگی می کنید امروز را هم تحمل کنید، آخر هفته در راه است و می توانید هر چقدر می خواهید استراحت کنید. وقتی نتیجه کارتان را ببینید احساس رضایتتان خستگی را از تن شما بیرون خواهد کرد. امروز احساسات و کارهایتان با یکدیگر متناسب نیستند، ولی خیلی خوب می توانید این وضعیت را کنترل کنید و اطرافیانتان نیز متوجه این موضوع نخواهند شد، اصلا نگران نباشید. اگر به تازگی با کسی هم اتاقی و یا هم خانه شده اید می توانید خودتان را برای یک رابطه دوستان و خیلی خوب آماده کنید. این شخص برای مدتی طولانی با شما هم خانه و همراه خواهد بود و با حمایت و مهربانی و مسئولیت پذیری در انجام کارهای خانه شما را غافلگیر خواهد کرد. نیتی دارید که مبارک است پس صبور باشید. مسافرتی به شما پیشنهاد می شود ولی انجام نمی گیرد. از غرور و خودخواهی به جایی راه نمی برید فروتنی و مهربانی کلید حل مشکلاتتان است، با او صادق باشید. بهتر است از دیگران دلجویی کنید مشکل بزرگ زندگی‌تان را به تکه های کوچک تقسیم کنید تا حل آن برایتان آسان شود.


♒ فال متولدین بهمن

تغییرات حتی اگر در جهت مثبت هم باشند می توانند گاهی حتی برای یک نفر با شجاعت و اعتماد به نفس شما هم ترسناک به نظر برسند. در حال حاضر شما دارید خودتان را برای تغییری بزرگ در زمینه ی حرفه ای و یا در زندگی شخصیتان آماده می کنید و احساس می کنید که از لحاظ روحی و عاطفی آمادگی لازم برای این کار را ندارید. با این همه به شدت به شما توصیه می کنیم که این موقعیت فوق العاده را از دست ندهید. اگر این فرصت را از دست بدهید به احتمال زیاد تا مدت ها و یا حتی تا آخر عمر دچار حسرت و پشیمانی خواهید بود. این تغییرات در بهترین جهت ممکن خواهند بود، پس با آغوش باز آنها را بپذیرید. به ثروتی که دارید تکیه کنید اما به آن مغرور نشوید کاری شایسته انجام دهید دلتان را صاف کنید. بخت با شما یار است بیش از اندازه زندگی را سخت می گیرید و این روزها از هر چیزی دلخور و عصبانی می شوید این رفتار برازنده شما نیست و فقط دیگران را بیهوده به شک می اندازید کمی با مهربانی و حوصله عمل کنید.


♓ فال روزانه متولدین اسفند

در حال حاضر فرصت ها و موقعیت های بسیار زیادی دور و برتان را فرا گرفته اند و شما وسوسه شده اید که از تمام آنها به نفع خود استفاده کنید. خوب، دوست عزیز راستش را بخواهید اگر می خواهید بیشترین بهره ی ممکن را از این موقعیت ببرید باید اولویت هایتان را تعیین کرده و بر اساس آن دست به انتخاب بزنید. شما این را خیلی خوب می دانید که اگر بخواهید با یک دست دو هندوانه بلند کنید به احتمال زیاد حداقل یکی از آنها از دستتان خواهد افتاد! با توجه به شرایط فعلی شما توصیه می شود موقعیت هایی را مورد استفاده قرار بدهید که امکان بالا بردن سطح دانش و مهارت حرفه ایتان را به شما می دهند و مقدمات آینده ای بهتر را برایتان فراهم می کنند. شخصی که در گذشته از او ضربه خورده اید برای عذر خواهی و طلب بخشش با شما تماس می گیرد، به حرفهایش خوب گوش دهید و حرف هایتان را بی رودربایستی به او بگویید و بعد اگر می توانید راهی بیابید تا او را ببخشید. ظاهر بین نباشید ظاهر انسانها و طرز زندگی‌شان نباید برای شما این همه مهم باشد، شما از این سوراخ قبلا گزیده شده اید.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز