تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۲.۷۹°  بیشینه ۲۳.۹۹°
۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۰

فال روزانه دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!!
کد خبر: ۳۹۵۸۹

فال روزانه دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال امروز من از مجله تصویر زندگی همراه شوید.

فال شخصی برای متولدین ۹ اسفند :

در روز تولدتان تمام بارهایی که در طول سال گذشته بر دوشتان بوده اند و با سنگینی خود سرعت شما را کم کرده و جلوی پیشرفتتان را گرفته اند دور بیندازید. وقتی این کار را انجام دهید احساس خواهید کرد که سنگینی تمام بارهای دنیا از شانه تان برداشته شده است. امسال سال خوبی برای شراکت می تواند باشد زیرا شما خیلی راحت تر می توانید با دیگران کنار بیایید. اگر بتوانید نسبت به نیازها و احساسات دیگران توجه بیشتری نشان دهید هم موفقیت و هم دیگران را به سوی خود جذب خواهید کرد. امسال یکی از بهترین فرصت هایی خواهد بود که برای ساخت آینده خود در اختیار خواهید داشت. همراه با فرا رسیدن فصل بهار فرصت های بیشتری برای شما به وجود خواهند آمد و اگر مجرد باشید احتمال یافتن عشق از هر چیز دیگری بیشتر است. داشتن ایده ها و نگرش های تازه همیشه جذاب است، ولی اثر آنچه در تولد امسالتان در شما به وجود می آید بیش از هر زمان دیگری می تواند باشد.


♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز شما یک دریا انرژی برای پرداختن به فعالیت ها و کارهای مختلف در اختیار داریداز این انرژی مضاعف استفاده کرده و هر کار ناتمامی که در انتظارتان است را به انجام برسانید. تمیزی و نظافت منزل و نظم بخشیدن به میز کارتان از جمله کارهایی هستند که امروز می توانید انجام دهید. اگر بعد از همه این کارها هنوز هم انرژی داشتید و دلتان می خواست کاری کنید می توانید با دوستانتان برای یک فعالیت ورزشی یا تفریحی قرار بگذارید. امروز ممکن است مجبور شوید برای دفاع از افکار و باورهای خود بجنگید، اما نباید در این راه سرسختی و لجبازی بیش از اندازه به خرج دهید، اگر دیدید که حق با طرف مقابلتان است تسلیم شوید. گاهی یک عقب نشینی هوشمندانه خیلی بهتر از یک نبرد بی فایده است. در انجام کاری تردید دارید، پیرامون آن خوب تحقیق کرده و جوانب مختلف را بسنجید. سعی کنید در مورد مردم زیاد نکته‌بین نباشید و عیب و ایرادهای دیگران را بیش از حد بزرگ نکنید. هر کسی یک عیبی دارد.

♉ فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز ممکن است عشق در زندگی شما تولدی دوباره پیدا کند. اگر نیمه ی دیگرتان را پیش از این پیدا کرده اید این اتفاق به شکل احساس نزدیکی و صمیمیت بیشتر بین شما و طرف مقابلتان خواهد بود، اگر هم هنوز مجرد و تنها هستید به احتمال زیاد تا پایان روز تغییراتی در وضعیت زندگی عاطفی خود مشاهده خواهید کرد! شاید با شخص جدید و جذابی آشنا شوید که خیلی سریع با هوش و ذکاوت خود در دل شما جا باز می کند. خودتان را از ابتدای صبح برای چنین برخوردی آماده کنید و تا جایی که می توانید به ظاهر خود رسیدگی کنید. با این کار حتی اگر عشقی در کار نباشد هم دیگران را با ظاهرتان تحت تاثیر قرار خواهید داد. همیشه کارها و روزگار آن طور که دل آدم می خواهد پیش نمی روند، اگر این واقعیت را قبول کنید دیگر دائم خودتان را سرزنش نمی کنید. اراده شما برای انجام کارهای بزرگ خوب است و نباید از موانع و سختی‌ها هراسی به دل راه بدهید. برای نیتی که در دل دارید پا پس نکشید، صبر و سعه صدر شما نتیجه خوبی خواهد داد.


♊ فال امروز متولدین خرداد

اگر احساس خستگی می کنید شاید بهترین کاری که می توانید در چنین شرایطی انجام دهید این است که دراز کشیده و چشمان خود را ببندید و به موسیقی های آرامش بخش گوش فرا دهید. شما بیشتر وقت ها مشغول کار و فعالیت هستید و زمان زیادی را به استراحت اختصاص نمی دهید، اما هم ذهن و هم جسم شما به استراحت نیاز دارند و باید به این نیاز خود توجه بیشتری داشته باشید. در یکی از گروه های دوستانتان تغییراتی به وجود آمده است که به مذاق شما سازگار نیست، شاید باید همراهی با این گروه را مورد ارزیابی مجدد قرار دهید. هر چقدر دلتان می خواهد استراحت کنید، ولی حتما وقتی را هم برای رسیدگی به کارهای عقب افتاده تان بگذارید. خبری خوش خواهد شنید و به شما هدیه ای داده خواهد شد، به زودی تحولی در زندگی‌تان بوجود خواهد آمد. امکان اسباب کشی وجود دارد و علی رغم همه نگرانی‌هایتان به مکان بهتری می روید بی اطلاع حرفی نزنید شاید کسی را از خودتان دلخور کنید در هنگام رانندگی سرعت خود را کنترل کنید. سعی کنید بیشتر به کسب علم و تحصیل بپردازید .

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز احساسات شدیدی را در وجود شما زنده خواهد کرد، این چیز جدیدی نیست و شما هر از گاهی چنین وضعیتی را تجربه می کنید اما پیدا کردن راهی برای بیان این احساسات به نظرتان دشوار می رسد. هرچند شما همیشه ذهنی خلاق دارید، اما پیدا کردن بهترین راه حل همیشه هم آسان نیست. شاید بد نباشد برای  رها کردن این احساسات به هنر روی بیاورید. اگر امروز نمی توانید در گفتگو با عشقتان به سادگی با حرف هایش کنار بیایید، به رابطه خود فرصت بدهید و از او بخواهید اجازه دهد کمی تنها بمانید، این برای هر دوی شما بهتر خواهد بود. البته این کار را با جنگ و دعوا انجام ندهید و در نهایت ملایمت با او صحبت کنید. از عزیزانتان دور و دلتنگ آن‌ها هستید، شرایط دیدار فراهم خواهد شد اندکی صبور تر باشید. بحثی کرده‌اید که از نتیجه آن بسیار نگران هستید، بهتر هست هم نسبت به خودتان هم دیگران منصف تر باشید. مبلغی که بدهکارید هر چه زودتر برگردانید و تسویه حساب کنید. ساعت‌ها وقت خود را جلوی آینه نگذرانید.


♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز به احتمال زیاد سرتان خیلی شلوغ خواهد بود، اما شما برای این شرایط کاملا آماده اید. شما آنقدر انرژی در اختیار دارید که می توانید حتی کارهایی که از قبل نیمه تمام رها شده بودند را هم امروز به انجام برسانید و اوضاع به کامتان خواهد بود. البته شما به طور کلی از آن دسته آدم هایی نیستید که از یک جا نشستن لذت ببرند و اگر زیاد بیکار بمانید دچار احساس بیقراری و نگرانی خواهید شد. کمی به سلامت خود اهمیت بدهید و به یاد داشته باشید که استرس در هر بیماری مزمنی جزء عوامل اصلی است، پس بهتر است با تمرین مداوم از آن جلوگیری کنید. هر روز ۱۵ دقیقه وقت گذاشته و به مدیتیشن بپردازید و مطلقا به هیچ چیز فکر نکنید. بیش از حد خود را درگیر مشکلات اطرافیانتان کرده‌اید. ممکن است استرس های موجود به راحتی از بین نروند، اما دست کم به راه حل های مفید نزدیک می شوید. سعی نکنید به تنهایی از هر چیزی سر دربیاورید شاید تکیه کردن به دوستی صمیمی و صادق، درست همان چیزی باشد که حالا به آن نیاز دارید. در کاری که در پیش گرفته‌اید تجدید نظر و تامل بیشتری بکنید.


♍ فال امروز متولدین شهریور

امروز شما عشق و احساس بسیار شدیدی را نسبت به شریک زندگی خود و یا شخصی که دوستش دارید اما هنوز جسارت کافی برای بیان احساسات خود نسبت به او را نداشته اید، در وجود خود احساس خواهید کرد. شاید طرف مقابلتان به آن شکلی که انتظار دارید پاسخ شما را ندهد اما قطعا به خاطر توجهی که به او می کنید تحت تأثیر قرار خواهد گرفت. در هر صورت اگر این رابطه یک رابطه ی جدید باشد که تازه می خواهد شروع شود آینده ی چندان درخشانی برای آن پیش بینی نمی کنید، پس انتظار چندانی از آن نداشته باشید. اگر قصد شروع یک فعالیت جدید تجاری و یا شراکت کاری را دارید توصیه می شود تا آغاز هفته ی آینده دست نگه دارید. به سخن چینان فرصت خودنمایی ندهید و نگذارید رابطه شما و دیگران را خراب کنند. به آینده امیدوار باشید و استعداد و توانایی های خود را جدی بگیرید، یک موفقیت نصیبتان می شود. بی پرده حرف‌هایتان را به طرف مقابلتان بگویید که جنگ اول به از صلح آخر است. شما در سراسر زندگی‌تان به دیگران کمک کرده‌اید.


♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

آنچه حس ششمتان امروز به شما می گوید همچون اطلاعات دقیقی خواهد بود که از عالم غیب به شما وحی شده اند! شما قادر خواهید بود با تکیه به این احساس درونی خود موفقیت های قابل توجهی کسب کرده و حتی میزان درآمد خود را افزایش دهید. شاید در واقع این اطلاعات را قبلا جایی خوانده و فراموش کرده باشید و یا بر حسب اتفاق در جایی به صورت نه چندان دقیق شنیده باشید و حالا ضمیر ناخودآگاهتان دارد شما را به توجه به آنها دعوت می کند. در هر صورت در مورد این اطلاعات تحقیق کرده و چنانچه از صحت آنها اطمینان کامل پیدا کردید بدون معطلی دست به کار شوید. شاید از همین راه به ظاهر عجیب خیلی زود پولدار شوید! وقت آن است که از دیگران کمک بخواهید، شک نکنید که دوستان واقعی در کنار شما خواهند ماند، قدر این دوستان را بیشتر بدانید و از لحظه های در کنار آنها بودن استفاده کنید. اگر کسی از شما توقع بی جا دارد بدون رودربایستی به او نه بگویید، با تلاش و پشتکار زمینه های ترقی و پیشرفت را بوجود آورید. دلخوری‌های کوچک را کنار بگذارید.


♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز شاید بخواهید در یک فعالیت گروهی یا اجتماعی شرکت کنید. در این جمع شما با یکی از دوستان یا آشنایان قدیمی خود دیدار خواهید داشت که به نظر می رسد کاملا عوض شده باشد، البته خوشبختانه این تغییرات در جهت مثبت هستند و باعث شده اند که شما ناگهان به شدت مجذوب این شخص شوید. اگر این شخص از جنس مخالف است و علاقه ای نسبت به او احساس می کنید از این که احساس خود را بروز دهید ترسی نداشته باشید. شاید او همان همسر رویاهایتان است که حالا دست تقدیر او را بار دیگر بر سر راهتان قرار داده است. امروز در محل کارتان نسبت به تماس های تلفنی حساسیت بیشتری نشان دهید و تا جای ممکن هیچ تماسی را بی پاسخ نگذارید. نیتی در دل دارید که به زودی به آن خواهید رسید. دوستی خوب و با محبت در اطرافتان است، قدر او را بدانید. اوضاع کاری‌تان به طور کلی در حال تغییر به سوی آینده ای بهتر است. اگر به کارهای هنری علاقمند شده‌اید، برایش وقت بگذارید. بعد از مدتی خواهید دید که چقدر در روحیه‌تان تاثیر گذار است. پشتکار داشته باشید.


♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز انرژی ذهنی و جسمی شما در سطح بسیار بالایی قرار دارد و شما هم می خواهید از این فرصت استفاده کرده و کاری که حتی تا همین دیروز هم به نظرتان سخت و غیر ممکن می رسیده است را انجام دهید. اگر دیدید خیلی انرژیتان زیادی است سعی کنید کمی در خانه کار کنید و به باغچه و گلها رسیدگی کنید و به انباری و پارکینگ خانه تان سر و سامانی بدهید. امروز ممکن است درگیری های کوچک خانوادگی کمی اوقاتتان را تلخ کنند. اما به نفعتان است که در مقابل اتهاماتی که مبنی بر پشت کردن به خانواده به شما وارد می شود خیلی مستقل عمل کنید و بیهوده احساس گناه نکنید. شما خودتان خیلی خوب می دانید خانواده تان چقدر برایتان اهمیت دارد و خیالتان از این بابت راحت است. در روزهای آینده خبرهای خوبی به گوشتان خواهد رسید، اخباری که تاثیر مثبتی بر موقعیت خانوادگی و اجتماعی شما خواهد گذاشت. با برنامه ریزی درست قطعا زودتر به مقصد می رسید. نظم و انضباط را فراموش نکنید، با بی نظمی اوضاع را درهم و برهم می کنید. به بزرگتر خانواده احترام بگذارید و روی حرف خودتان اصرار نورزید.


♑ فال روز متولدین دی

شما امروز دارید به طور جدی به سبک زندگیتان و کارهایی که این اواخر کرده اید فکر می کنید و به ویژه این یک ماه اخیر ذهنتان را به خود درگیر کرده است. حالا دیگر وقت آن رسیده است که برای خودتان نقشه ای در نظر بگیرید و به آن متعهد شده و روی خواسته ها و برنامه هایتان متمرکز شوید و بر اساس آنها پیش بروید. ولی تلاش نکنید که ناگهان همه چیز را به یک باره تغییر دهید. به جای این که ناگهان تمام زندگیتان را زیر و زبر کنید و خیلی زود هم خسته شده و به روند قبلیتان باز گردید، با قدم های کوچک شروع کرده و با سرعتی کم ولی مداوم پیش بروید. برای اینکه بتوانید نسبت به نامزدتان شناخت بیشتری پیدا کنید با او در اجتماعات مختلف و به ویژه جمع دوستان حضور پیدا کنید. موفقیت در یک قدمی شماست به شرطی که هوشیار و دقیق باشید. شانس بزرگی در خانه‌تان را خواهد زد. برای رسیدن به اهدافتان راه درستی را پیش گرفته‌اید. انتظار نداشته باشید یک شبه به خواسته‌هایتان برسید. یک سفر تفریحی کوتاه مدت برنامه ریزی می شود، حتما به این سفر بروید.


♒ فال متولدین بهمن

امروز ممکن است خبرهایی در رابطه با پولی که به صورت کاملا غیر منتظره به دستتان خواهد رسید بشنوید. شاید این پول را خودتان به دست آورده باشید، یا آن را از یک سرمایه گذاری در گذشته، یا حتی از طریق ارث به دست آورده باشید. اگر در بازار سهام پولی سرمایه گذاری کرده اید یا ملکی را خریده اید ارزش آن خیلی زود به طور قابل توجهی افزایش خواهد شد. البته مسائل مادی تنها منبع خوشحالی امروز شما نخواهند بود و خوشبختانه در زندگی شخصیتان نیز گره ی بزرگی به طوری گشوده خواهد شد که خودتان هم نمی توانید از آن سر در بیاورید. به خاطر این همه خوشبختی خدا را شکر کنید و بخاطر مسائل کوچک و بی اهمیت زیبایی های زندگی را نادیده نگیرید. خرید و فروش را با دقت کامل انجام دهید. تعریف شما از خوشبختی می تواند با تعریف دیگران فرق داشته باشد. بپذیرید که شما نمی توانید دیگران را طبق نظر خودتان خوشبخت کنید. به انتخاب‌هایشان احترام بگذارید تا احترامتان حفظ شود. براثر یک سوءتفاهم، اشتباهی را مرتکب شده‌اید، عذرخواهی کنید همه چیز حل خواهد شد.


♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز شما این توانایی را دارید که از تصمیمات خود دفاع کنید و در مقابل کسانی که می خواهند شما را از تصمیمتان منصرف کنند بایستید، به ویژه اگر به این نتیجه رسیده باشید که به راهی برای حل مشکلات خود دست پیدا کرده اید. اگر دیگران مدام قصد دارند تصمیمات شما را تغییر بدهند به این خاطر است که خودتان به آنها چنین اجازه ای می دهید، پس امروز به آنها نشان دهید که می توانید محکم سر حرف خودتان بمانید. خوشبختانه شرایط کیهانی در حال حاضر به نفع شماست و این قدرت را دارید که برنامه هایتان را همان طوری که خودتان می خواهید پیش ببرید. به حرف قلبتان گوش کنید زیرا شما را به بهترین راه هدایت خواهد کرد. از اینکه گاهی محبت های شما بی جواب می ماند شخصی که برایتان مهم است قدر مهربانی و همدلی‌تان را نمی داند ناراحت نباشید. در مسائل اقتصادی با احتیاط عمل کنید و بدون تحقیق خرید و فروش نکنید، دخل و خرجتان یکی نیست و این اواخر گاهی ولخرجی می کنید بهتر است احتیاط کنید، شما در حال حاضر در موقعیت ریسک نیستید.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز