تهران ۱۵.۹۹° كمينه ۱۵.۹۹°  بیشینه ۱۶.۷۹°
۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸

درخواست هزاران نفر برای برخورد با رمالی در فوتبال ایران

گروهی از دوستداران فوتبال با راه‌اندازی کارزاری از وزیر ورزش و رئیس حراست فدراسیون فوتبال خواستند با رمالی در فوتبال ایران برخورد کنند.
کد خبر: ۴۰۳۵۹

در متن این کارزار که بیش از ۵ هزار و ۶۰۰ نفر آن را امضا کرده‌اند، آمده است:
«ورزش و ورزشکار از آن‌رو همیشه در بین مردم درخور توجه و قابل احترام بوده‌اند که ورزش برگرفته از روح جوانمردی و مروج درستی و پاکی بوده و نیز بانی سلامت روح و جسم آدمی‌ست.
جای بسیار تعجب و افسوس دارد که این روزها شاهد ورود پدیده‌ای عجیب در ورزش هستیم که در تضاد و تقابل کامل با روح و فلسفه پاک ورزش است.
جادو، طلسم، جادوگر، رمال و... واژه هایی‌ست که از مدتها قبل در فضای ورزش و فوتبال شنیده می‌شد، لیکن این‌روزها بیش از پیش و در سطح شاخص‌تری از افراد، مدیران و مربیان و نیز ورزشکاران دیده و شنیده می‌شود.
تا جاییکه تا رختکن تیم‌ها و تعیین ارنج تیم و زمان بازی‌ها تحت کنترل و صلاحدید این شیادان قرار می‌گیرد و سرمربیان به‌نام و مدیران عامل بسیاری در کنترل و مشورت جادوگران و رمالانی هستند که بعضأ شهرتی به‌هم زده و ارقام میلیاردی دریافت می‌کنند.
از آنجاییکه نهاد نظارتی فیفا حساسیت بسیار زیادی در تقابل با این پدیده شوم و افراد مرتبط دارد و در تعلیق کل فوتبال کشور هم اغماضی قائل نمی‌شود، از ارکان و مقامات مرتبط و مسئول در هر نهادی، به‌ویژه حراست فدراسیون فوتبال و مجلس خواهانیم با قید فوریت و با شدت عمل و بدون ملاحظه‌کاری، به این فساد در حال گسترس ورود کنند و آنچه بایسته است، برای دوری فضای ورزش از این ابتذال، به‌کار گیرند.»
این کارزار تا تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ در آدرس اینترنتی (https://www.karzar.net/33100) در حال جمع‌آوری امضاست.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز