تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۲.۷۹°  بیشینه ۲۳.۹۹°
۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۸
فال| فال روزانه سه شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۱

فال روزانه سه شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۱

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!!
کد خبر: ۴۰۴۲۰

فال روزانه سه شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۱

اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال امروز من از مجله تصویر زندگی همراه شوید.

فال شخصی برای متولدین ۲ فروردین :

رفتار دوستانه ی شما باعث می شود مورد احترام دیگران قرار داشته باشید اما غرور و خودخواهی‌تان باعث می شود برخی از آشنایانی که پتانسیل تبدیل شدن به دوستی های صمیمی را دارند از حد آشنایی فراتر نروند. امسال فرصت های جدیدی برای شما فراهم خواهند شد تا وضع مالی خود را از طریق پیدا کردن یک منبع درآمد جدید بهتر کنید و  سطح ظاهر زندگی خود را بالا ببرید. اعتماد به نفس بالایی که امسال دارید شما را تبدیل به یک برنده خواهد کرد و خواهید توانست از پس هر چالشی که سر راهتان قرار بگیرد به راحتی بربیایید. شما شانس زیادی برای یافتن یک موقعیت کاری بهتر خواهید داشت و حداقل یک پله بالاتر خواهید رفت. امسال از لحاظ عاطفی برای شما سال خوبی خواهد بود و حمایت عاطفی قابل توجهی را از جانب طرف مقابلتان دریافت خواهید کرد. مجردها شانس بالایی برای ازدواج خواهند داشت. تیر، شهریور و آبان بهترین ماه های امسال خواهند بود.


♈ فال روزانه متولدین فروردین

حساسیت و مهربانی ذاتی شما امروز با دیدن عشق و محبت اطرافیانتان شکوفا شده و قدرتی خیلی بیشتر از همیشه پیدا کرده است. به همین دلیل هم تمام روز مشغول ابراز محبت به اطرافیانتان، چه به طور مستقیم و چه غیر مستقیم خواهید بود. در این بین شریک عاطفیتان خیلی بیشتر از بقیه به شما اهمیت می دهد و شما را غرق در عشق و محبت خود خواهد کرد، از این باران محبت و توجه لذت ببرید. امروز حتی نسبت به کسانی که در حالت عادی مورد علاقه تان نیستند هم حس بدی ندارید، پس از فرصت استفاده کرده و به دیدارشان بروید، این می تواند فرصت بسیار خوبی برای از بین بردن کدورت ها باشد. هیچ کس بی خطا و هیچ گلی بی خار نیست. به خودتان فرصت اشتباه کردن هم بدهید. شما از هر اشتباه درسی می گیرید. برای یک سفر کوتاه برنامه ریزی خواهید کرد. شما برای هر اتفاقی آماده هستید. طوفانی که نگرانش هستید از سرتان خواهد گذشت. بسته ای به دست تان می رسد.

♉ فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما به طور کلی شخصی اجتماعی و برونگرا هستید و امروز هم دلتان می خواهد وقتتان را همراه با دوستان و آشنایانتان بگذرانید و از وقتتان لذت ببرید. شما خیلی بیشتر از همیشه نسبت به ظاهر خودتان حساسیت نشان می دهید و در واقع این حساسیت از تلاش برای جلب توجه یک نفر که برایتان از اهمیت زیادی برخوردار است سرچشمه می گیرد. نگران نباشید، حتی اگر تا این حد به خودتان فشار نیاورید هم در چشم شخص مورد نظرتان از جذابیت کافی برخوردار خواهید بود. در واقع امروز بعدازظهر شما نه تنها مورد توجه این شخص قرار خواهید داشت، بلکه همه را به راحتی به خود جذب خواهید کرد. انجام کاری مهم به شما سپرده می شود، نگرانی به دلتان راه ندهید، شما به سادگی از پسش بر می آیید. زمان آرامش رسیده است. مسیر کاری تان را عوض نکنید. بهتر است اگر می توانید کمی پس انداز کنید. در هیچ کاری زیاده روی نکنید. بدهی دارید که موعدش به سر رسیده.


♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید نسبت به آنچه در اطرافتان در جریان است احساس چندان خوبی ندارید. فشارهای زیادی که به شما وارد شده اند باعث شده اند رفتارتان نسبت به همیشه کمی عصبی باشد. با این حال عشق و محبت زیادی که از جانب اعضای خانواده، همسر و فرزندانتان دریافت می کنید باعث خواهد شد که خیلی زود از این همه احساسات منفی نجات پیدا کنید. چرا امروز بعدازظهر به مهمانی های پشت سر همی که این چند روز رفته اید وقفه ای نمی دهید تا زمانی را با خانواده سپری کنید. رفتن به سینما و تماشای یک فیلم خوب می تواند ایده ی فوق العاده ای باشد و ذهنتان را حسابی آرام کند. از تک تک روزهایش استفاده کنید. با گروهی از دوستان جمع خواهید شد و کاری را شروع خواهید کرد. مبلغی به دست تان می رسد که باعث می شود بانی خیر برای دیگران باشید. در محیط کاری با شخصی آشنا می شوید که از فعالیت در کنارش لذت خواهید برد. هدیه ای دریافت می کنید که باعث شادیتان می شود.


♋ فال روزانه متولدین تیر

به فکر یک مسافرت هستید، شک و دودلی را کنار بگذارید و با خانواده یا دوستان خود به این سفر بروید زیرا خاطرات و تجربه های خوبی را برای شما به همراه خواهد داشت. احساسات شما فوران کرده است اما سعی می کنید آنها را نادیده بگیرید. بد نیست برخی اوقات به جای منطق از در احساس وارد شوید. این روزها که اعتماد به نفس شما بالاست، به هر کاری دست بزنید، موفقیت شما حتمی خواهد بود. به زودی تلفنی به شما خواهد شد که حاوی خبرهای خوب است. این خبر می تواند روز شما را به بهترین شکل تغییر دهد. هفته خوبی پیش رو دارید، حواستان باشد هیچکس نمی تواند با یک دست دو هندوانه بلند کند. فشار بی فایده و بی اندازه به خودتان وارد نکنید. بار به قدر توانتان بلند کنید تا کمرتان خم نشود. حواستان به کسی که برایتان عزیز است باشد. این هفته مجبور می شوید در مشاجره ای دخالت کنید.


♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امشب شاید در یک مهمانی و یا فعالیت گروهی شرکت کنید که هر چند افراد حاضر در آن برایتان عزیز هستند ترجیح می دهید هر چه زودتر این جمع را ترک کنید تا بقیه وقتتان را به عشقتان اختصاص داده و کمی با او خلوت کنید. شما نسبت به آینده ی خودتان و آینده ی این رابطه ی عاطفی بسیار خوشبین هستید و همین باعث شده است حال خیلی خوبی داشته باشید. خبر خوبی برایتان داریم و آن هم این است که پول زیادی در انتظارتان است! این پول می تواند یک هدیه و یا طلبی باشد که مدت هاست از کسی دارید و امیدی نداشته اید که به این زودی به شما بازگردانده شود؛ این اتفاق حال و هوایتان را حسابی خوب خواهد کرد. فکری شما را به خودش مشغول کرده طوری که خواب و راحتی را از شما گرفته است، یادتان باشد که جهان پر از مشکلات است و همه کارها هم بر وفق مراد آدم گاهی پیش نمی‌روند. در حال حاضر با دور اندیشی و حوصله منتظر باشید، به زودی خبری خوش دریافت می کنید و تغییرات کلی در زندگی تان روی خواهد داد.


♍ فال امروز متولدین شهریور

شما امروز سرشار از شور و هیجان هستید و انرژی بسیار زیادی را در وجود خودتان احساس می کنید. شاید بخواهید بخشی از این انرژی را صرف رسیدگی به خانه تان بکنید. این چند روز مهمان های زیادی به خانه تان رفت و آمد کرده اند و احساس می کنید که یک بار دیگر باید همه جا را تمیز و مرتب کرده و برای ورود مهمان های جدید آماده شوید. خبر خوبی که برایتان داریم این است که امروز مهمان های عزیزی به خانه تان خواهند آمد که از مصاحبت و همراهی آنها لذت خواهید برد. اگر به فعالیت های هنری علاقه دارید امروز روز خوبی برای انجام کارهای هنری و خلاقانه می تواند باشد و ذهنتان در این زمینه خیلی خوب کار می کند. به جای دست روی دست گذاشتن دل به دریا بزنید و با شهامت و جسارت به تک تک کارهایی که در سر دارید اقدام کنید، اگر تردید نداشته باشید حتما موفق می شوید. برای رفع یک بلا دست به دامن شخصی شده‌اید که او کمکتان کرده امروز  وقت جبران است حواستان به او باشد.


♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز مکالمات گرم و دوستانه ای خواهید داشت. این مکالمات ممکن است به شکل تماس تلفنی، پیامک و یا ایمیل هایی از طرف دوستان و اعضای خانواده تان باشند که در دوردست ها زندگی می کنند و برای مدتی طولانی از شما بیخبر بوده اند و حالا می خواهند فرا رسیدن سال نو را به شما تبریک بگویند. خوشبختانه روابطتان با شخصی که دوست دارید هم دارند خیلی خوب پیش می روند و بیش از هر زمانی دیگری نسبت به او احساس نزدیکی می کنید. امروز ممکن است تحت تاثیر شرایط کیهانی موجود وسوسه شوید مسئولیت های بیشتری را بپذیرید. بهتر است پایتان را از گلیمتان درازتر نکنید و بی آن که نگران کمبود وقت باشید تمرکز خودتان را روی وظایف فعلیتان بگذارید. ممکن است برای انجام کاری مجبور شوید به راه دوری بروید حواستان باشد تا مبادا در کمک کردن به شخصی که در اطرافتان دچار مشکل شده غفلت کنید. در مورد مسئله کاری تان از هر لحظه برای یادگیری استفاده کنید. دنیا را سخت نگیرید، اولین کسی که ضرر می بیند خودتان هستید.


♏ فال روزانه متولدین آبان

با رسیدن سال جدید ایده های بسیاری در ذهن تان ایجاد شده که دوست دارید تمام آنها را عملی کنید. جلوی تخیلاتتان را نگیرید و اجازه دهید به هر کجا که دوست دارند سفر کنند. از آنجا که شما روزهای سختی را گذرانده اید، بهتر است این روزهای تعطیل را تنها به سلامتی و مراقبت از خودتان بپردازید. انرژی زیادی که در این هفته به دست می آورید شما را تشویق به پیشرفت در روابط اجتماعی تان می کند. اگر می خواهید رابطه عاطفی خود را جدی تر کنید، اکنون زمان خوبی است. به زودی فردی شما را سوپرایز خواهد کرد. اگر چه روزهای عید روزهای شلوغ و پر هیجانی است اما یادتان باشد که استراحت را از یاد نبرید. در حال حاضر شما به خواب بیش از هر چیز دیگری احتیاج دارید. این آتشی که در آن می سوزید را خودتان افروخته‌اید، به جای دامن زدن بیشتر به آن به خودتان کمک کنید. لازم است خلوت و فکر کنید تا مشکل را از ریشه حل و خودتان را خلاص کنید. بحث کردن با دیگران فقط عصبی و کلافه‌ترتان می کند حواستان باشد این هفته از هر بحثی دوری کنید.


♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز شما در اوج خود به سر می برید بنابراین از این فرصت نهایت استفاده را بکنید. به حرف هایی که اطرافیانتان درباره شما می زنند، گوش ندهید و نگذارید دیگران با حرف هایشان خوشی شما را نابود کنند. مدتی است می خواهید با فرد مورد علاقه زندگی تان گفتگو کنید اما نمی توانید. این را بدانید، پنهان کردن احساسات تنها مسائل را پیچیده و دشوارتر می کند. در چنین روزی که زمین و زمان می خندد، فرصت خوبی است تا راز دلتان را فاش کنید. اگر در مسیرتان به دیواری بر بخورید شاید اولین کاری که به ذهنتان برسد این باشد که آنقدر به این دیوار بکوبید تا فرو بریزد، ولی شاید اگر خوب فکر کنید ببینید آنچه خودتان را با آن درگیر کرده اید آنقدر اهمیت ندارد که بخواهید خودتان را با آن این گونه درگیر کنید. مشکلی که درست شده و دیگران را هم به خودش مشغول کرده است زیاد حاد نیست شکر کنید. در حال حاضر از موقعیت خوبی در زمینه کاری برخوردارید در عوض باید در زندگی عاطفی‌تان تغییر رویه بدهید. در مورد مسئله ای یادتان باشد شما خودتان قادرید هر کاری را به پایان برسانید.


♑ فال روز متولدین دی

امروز کمی فکرتان مشغول مسائل کاری شده و به فکر کارهایی هستید که باید انجام شوند. فعلا ذهنتان را از مسائل حرفه ای خالی کنید و به مسائل شخصی و خانوادگیتان بپردازید. برای رسیدن به شادی به دنبال احساس رضایت قلبی و روانی باشید، فعلا وقت پرداختن به مسائل مادی نیست، از بودن در کنار خانواده تان لذت ببرید. امروز شما بسیار رمانتیک شده اید و با بی صبری تمام در انتظار این هستید که با عشقتان تنها شده و او را در عشق و محبت خود غرق کنید. شاید حتی به این فکر بیفتید که یک هدیه ی نسبتا گران قیمت برای او خریداری کنید. مطمئنا او از دریافت این هدیه ی غافلگیر کننده بسیار خوشحال خواهد شد. کمی دست از ولخرجی بردارید تا دچار مشکلات مالی نشوید. به سلامتی‌تان بیشتر اهمیت بدهید. از خوردن غذا لذت ببرید به موسیقی گوش کنید و کتاب بخوانید. زندگی شما در همین یک مشکلی که به تازگی پیش آمده نباید خلاصه بشود، قوی باشید و اجازه ندهید هیچ کس حق زندگی کردن را از شما بگیرید.


♒ فال متولدین بهمن

امروز شما علاقه و محبت شدیدی نسبت به اطرافیان خود احساس می کنید، حتی آنهایی که معمولا زیاد حال و حوصله شان را ندارید و کارهایشان برایتان آزاردهنده هستند! خانواده، دوستان و از همه مهمتر عشقتان، از این که آنها را غرق در محبت خود می کنید لذت خواهند برد و به احتمال زیاد در مقابل رفتار مشابهی با شما خواهند داشت. شما امروز خیلی سخاوتمندتر از همیشه شده اید و شاید به این فکر بیفتید که عشقتان را با هدیه های گران قیمت خوشحال کنید، اما به شما توصیه می شود که مواظب جیبتان باشید و در این مورد زیاده روی نکنید. فراموش نکنید که با خودتان هم به اندازه دیگران مهربان باشید. باید بیشتر با تدبیر و علاقه عمل کنید و نگاهتان به جلو و آینده باشد تا هدفی را که در ذهن می پرورانید به ثمر برسانید. خاطرات تلخ گذشته را مرور و زیاد برای دیگران تعریف نکنید. یادآوریش برای آنها خسته کننده است و برای شما هم سودی ندارد. گامهای زندگیتان را با دقت بردارید.


♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز میهمان های زیادی به دیدارتان خواهند آمد و آنقدر سرتان شلوغ می شود که گذر زمان را از یاد می برید. به یک میهمانی نیز دعوت می شوید که در آنجا افراد جدیدی را ملاقات می کنید. توصیه می کنیم رابطه خود را با آنها حفظ کنید زیرا می توانند فواید بسیاری برای پیشرفت شغلی شما داشته باشند. از آنجا که شما عاشق خانواده تان هستید اما در روزهای عادی سال قادر نیستید آنها را به خوبی ببینید، پس بهتر است از این روزهای تعطیل بهترین استفاده را بکنید و از همنشینی با آنها نهایت لذت را ببرید. شما امروز عشق زیادی نسبت به شریک زندگیتان احساس می کنید و می توانید برای نشان دادن احساستان به او هدیه ای خریده و دلش را به دست بیاورید. برای انجام کاری، قبل از شروع بیشتر مطالعه کنید و اول فوت و فن کار را یاد بگیرید. در مورد نیت تان یادتان باشد که شما فقط یک بار زندگی می کنید. بهتر است راهی را انتخاب کنید که بعدها حسرت چیزی را نخورید. برای یک مسئله خانوادگی و یک تصمیم گیری نظر شما پرسیده می شود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز